19

هیئت خراسان رضوی ۱ پالایش نفت آبادان ۳ / پیروزی با گل های نجات بخش زرین راد و کمالی

  • کد خبر : 15059
  • 02 آذر 1397 - 17:11
هیئت خراسان رضوی ۱ پالایش نفت آبادان ۳ / پیروزی با گل های نجات بخش زرین راد و کمالی

در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در خانه مغلوب تیم پالایش نفت آبادان شد. آن ها تا نیمه دوم کار را مساوی پیش می بردند اما طی یک دقیقه ۲ گل دریافت کردند و تسلیم شدند. این پیروزی برای آبادانی ها با توجه به حساسیت رقابتشان برای حضور در جمع ۴ تیم بالای جدول ، حیاتی بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه دوم آذر تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی که برای دو هفته متوالی در لیگ برتر میزبان بود در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف تیم پالایش نفت آبادان رفت و ۳ بر یک برابر حریف خوزستانی نتیجه را واگذار کرد.

در نیمه نخست این دیدار با وجود تلاش‌های هر دو تیم تنها سهیلا ملمولی بود که توانست در دقیقه ۱۷ بازی دروازه هیئت فوتبال خراسان رضوی را باز کند و پیروزی نیمه اول را برای تیم خود به ارمغان بیاورد.

در نیمه دوم اولین گل را رویا کلاتی در دقیقه ۲۳ برای هیئت فوتبال خراسان رضوی به ثمر رساند تا میزبان در دقایق باقی مانده جسارت فکر کردن به پیروزی را نیز پیدا کند اما تجربه بازیکنان پالایش نفت آبادان در ادامه زمان مسابقه ف به کمک طلایی پوشان آبادان آمد.

همه چیز در این دیدار برای هر دو تیم برابر بود اما در کمتر از یک دقیقه ، سپیده زرین راد و مهسا کمالی دو گل را برای این تیم به ثمر رساندند و پیروز این دیدار شدند. از نکات قابل توجه این دیدار مصدومیت اعظم آخوندی دروازه بان و کاپیتان تیم پالایش نفت آبادان بود که در نیمه نخست با اصابت انگشتانش به زمین و آسیب او ، فرصت بازی در نیمه دوم از او گرفته شد.

تنها کارت زرد بازی هم به دوازه‌بان نیمکت نشین تیم هیئت فوتبال خراسان رسید. در اواخر نیمه اول بازی بعضی از صحنه‌ها ی مشکوک داوری سبب شد تا دروازه بان ذخیره هیئت خراسان ضوی معترض شود و در نهایت گلاره ناظمی اورا با کارت زرد جریمه کرد.

با پیروزی ۳ بر یک تیم خدیجه پور بهبهانی در مشهد ، حالا نفت فاصله خود را با تیم های چهارم و پنجم جدول کاهش داده است. پیروزی مس رفسنجان در شیراز ، نتیجه دلخواه نفت نیز بود و اکنون آبادان با ۲۰ امتیاز به فاصله ۲ امتیازی رده چهارم جدول رسیده است. رتبه ای که در صورت دستیابی به آن، حضور نفت را در مرحله نهایی لیگ تضمین می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.