12

عامل شکست گروه بهمن از زبان دلارام وکیلی : لغو پرواز و سفر خسته کننده زمینی

  • کد خبر : 15138
  • 03 آذر 1397 - 10:08
عامل شکست گروه بهمن از زبان دلارام وکیلی : لغو پرواز و سفر خسته کننده زمینی

دلارام وکیلی ستاره با اخلاق و ارزشمند تیم بسکتبال گروه بهمن با وجود درخشش در بازی برابر نامی نو اصفهان در لیگ برتر بسکتبال از شکست تیمش متاثر است. دلارام عقیده دارد اتفاقات پیش بینی نشده در جریان سفر به اصفهان اثری منفی بر آمادگی بازیکنان بهمن داشته است.

دلارام وکیلی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس در خصوص شکست تیمش ، گروه بهمن برابر نامی نو اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار کرد:  پیش بینی این بازی از قبل، کار دشواری بود زیرا هر دو تیم از بازیکنان بسیار خوبی بهره مند بودند و نفرات تاثیرگذار در نتیجه بازی در هر دو تیم تقسیم شده بودند. هر دو تیم برای سرگروهی قصد دارند بالاتر از دیگری قرار گیرند و از این نظر بازی ما در اصفهان حساسیت ویژه‌ای داشت.

او ادامه داد: انگیزه زیادی برای ارائه یک بازی خوب در اصفهان داشتیم اما اتفاقات غیر مترقبه برنامه‌های تیم را بر هم زد. قرار بود پرواز ما از تهران به سمت اصفهان ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه انجام شود از ساعت ۷ صبح در فرودگاه حضور داشتیم اما پرواز ما کنسل شد.

بازیکن ارزشمند گروه بهمن در تشریح اتفاقات سفر به اصفهان گفت: لغو پرواز ما به دلیل مه گرفتگی آسمان اصفهان بود و به همین دلیل مجبور شدیم به صورت زمینی سفر کنیم اما شلوغی مسیر باعث شد ساعت ۱۱ به پایانه مسافربری برسیم و در نهایت زمانی به اصفهان رسیدیم که ساعت از ۱۸ هم عبور کرده بود.

دلارام عنوان کرد: همین اتفاقات و از دست دادن زمان و همچنین خستگی باعث شد بدن بازیکنان تیم ریکاوری نشود. قصد بهانه آوردن ندارم و دلیل باخت را با این مسئله توجیه کنم اما در هر حال واقعیت این است که این مشکلات در روز قبل از مسابقه برای تیمی که ساعت ۱۱ صبح باید به میدان برود اثرگذار است.

ملی پوش بسکتبال ایران با اشاره به این که در جریان بازی هم مشکلاتی در دفاع و حمله داشتیم و باید این نقاط ضعف را رفع کنیم گفت:  خوشبختانه در نقطه‌ای بازنده شدیم که می‌توانیم برای جبران، تلاش کنیم.  فکر می‌کنم در زمان مناسبی این باخت را تجربه کردیم و می‌توانیم از اثرات آن استفاده مثبت کنیم.

وکیلی به تقابل دوباره با نامی نو کاملا امیدوار است: “بازی برگشت هنوز باقی است. تفاضل گل در بازی با نامی نو برای ما مهم بود و ما تنها با ۸ امتیاز اختلاف نتیجه را واگذار کردیم. این نتیجه کاملاً قابل جبران است و قصد داریم این کار را در تهران انجام دهیم.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.