13

مصدومیت اعظم آخوندی جدی نیست/ گذر پالایش از حواشی

  • کد خبر : 15210
  • 04 آذر 1397 - 16:19
مصدومیت اعظم آخوندی جدی نیست/ گذر پالایش از حواشی

اعظم آخوندی دروازه بان تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در خصوص مصدومیت ایجاد شده در بازی مقابل هیئت فوتبال خراسان رضویگفت: مصومیتم جدی نیست و امیدوارم در بازی بعد در ترکیب حضور داشته باشم.

اعظم آخوندی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس در خصوص مصدومیتش در دیدار مقابل هیئت فوتبال خراسان رضوی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: انگشتم در تمرینات آسیب دیده بود، در جریان بازی نیز انگشتم ضربه خود و بنا به نظر کادر فنی نیمه دوم را از روی نیمکت دنبال کردم.

کاپیتان تیم پالایش نفت آبادان ادامه داد: مصدومیتم جدی نیست امیدارم بتوانم در بازی بعد تیم را همراهی کنم، در نیم فصل دوم تمام بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و تیم‌ها پیشرفت خوبی داشتند.

بازیکن تیم پالایش نفت آبادان درخصوص وضعیت این تیم گفت: به‌ خاطر مشکلات مالی چند هفته‌ای تیم دچار حاشیه شده بود که تاحدودی برطرف شد امیدوارم با مدیریت درست دیگر شاهد تکرار این مشکلات نباشیم.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی بخشی از ورزش بانوان شده است، خاطرنشان کرد: تیم‌های فوتسال بانوان نیاز به حمایت مالی دارند و با پای کار آمدن اسپانسرها می‌شود این مشکلات را حل کرد. به عنوان یک راه حل اصلی و کلی، باید نگاه ها به ورزش بانوان تغییر کند.

آخوندی با تأکید بر رشد و ارتقا فنی تیم‌ها در نیم فصل دوم تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل بالا رفتن کیفیت بازی‌ها در نیم فصل دوم آمادگی بالای بدنی بازیکنان است، تیم‌ها تمرینات لازم پیش از آغاز لیگ را به‌موقع شروع نمی‌کنند و همچنین نداشتن بازی‌های تدارکاتی بازیکنان را از شرایط مسابقه دور می‌کند، با آغاز فصل کم کم بازیکنان با یکدیگر هماهنگ می‌شوند و نیم فصل دوم کیفیت بهتری را شاهد هستیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.