24

چالش جدید برای دختر بدمینتون باز ؛ ثریا آقایی در هند

  • کد خبر : 15220
  • 04 آذر 1397 - 16:00
چالش جدید برای دختر بدمینتون باز ؛ ثریا آقایی در هند

ثریا آقایی ستاره بدمینتون ایران بلافاصله پس از همراهی تیم دانشگاه آزاد در دور رفت لیگ برتر بدمینتون بانوان عازم هند شد تا در تورنمنت این کشور برای افزایش رنکینگ جهانی خود تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ ثریا آقایی ملی پوش بدمینتون ایران اسب خود را برای حضور در المپیک توکیو ۲۰۲۰ زین کرده اما می داند که برای حضور در جمع المپیکی ها کار سختی در پیش دارد و بیش از هر چیز نیازمند حضور در تورنمنت های مختلف و کسب امتیاز از حضور در آن مسابقات است.

به همین دلیل است که ثریا مدت کوتاهی پس از حضور در تورنمنت امارات در دوبی ، اکنون عازم هند شده تا در یک تورنمنت دیگر مسابقه دهد آن هم در شرایطی که خستگی حضور در تورنمنت دوبی و نیز حضور در دور رفت لیگ برتر ایران هنوز از تن آقایی خارج نشده است.

ثریا آقایی روز جمعه به کارش در دور رفت لیگ برتر بدمینتون با تیم دانشگاه آزاد در شاهرود پایان داد و بلافاصله به تهران بازگشت تا خود را آماده پرواز به هند کند. او به همراه امیر جباری ملی پوش ایران در بخش مردان راهی هند شده است و تنها نماینده زن ایران در این مسابقات است.

بر خلاف مسابقات دوبی که ثمین عابد خجسته نیز ثریا را همراهی می کرد اکنون او در هند تنهاست و آن طور که ثمین اعلام کرده باید به مسابقات بین المللی ترکیه برود. حضور در این قبیل مسابقات یک چالش برای بدمینتون بازان است.

بخش مهمی از هزینه های ملی پوشان بر عهده خودشان است و فدراسیون بدمینتون در حد وسع خود تلاش می کند حمایت هایی را از ملی پوشان نلاشگر برای المپیک انجام دهد. ثریا آقایی ، پیش از این در ۲ دوره بازی های آسیایی با پرچم ایران حضور داشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.