تور ایرانی تنیس روی میز دختران در شیراز ؛ پریناز حاجیلو و شیما صفایی در صدر | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

تور ایرانی تنیس روی میز دختران در شیراز ؛ پریناز حاجیلو و شیما صفایی در صدر

  • کد خبر : 1523
  • 12 اسفند 1396 - 14:18
تور ایرانی تنیس روی میز دختران در شیراز ؛ پریناز حاجیلو و شیما صفایی در صدر

رقابت های تنیس روی میز تور ایرانی نوجوانان و جوانان دختر کشور در حالی در شیراز به انتها رسید که پریناز حاجیلو و شیما صفایی ، دختران آینده ساز تنیس روی میز ایران عناوین قهرمانی رده های سنی خود را کسب کردند.

به گزارش IWSPORTS ، پس از دو روز رقابت نفس گیر و سخت بین ۱۲۰ دختر پینگ پنگ باز در شیراز ، دور پایانی تور ایرانی نوجوانان و جوانان دختر در سال جاری ، به پایان رسید.

این مسابقات که با میزبانی هیئت تنیس روی میز استان فارس و در خانه پینگ پنگ شیراز برگزار شد با انجام دیدار فینال در هر دو رده سنی  پریناز حاجیلو از البرز در رده سنی جوانان و شیما صفایی از همدان در رده سنی نوجوانان توانستند با شکست رقبای خود مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

در رده سنی جوانان پریناز حاجیلو در دیدار نهایی برابر ملیکا کرمی از تهران به پیروزی رسید و قهرمان شد و فاطمه زهرا مختاررضایی از مازندران و شقایق حسین زاده از تهران مشترکا سوم شدند.

دررده سنی نوجوانان تور ایرانی هم شیما صفایی ، پینگ پنگ باز آینده دار استان همدان در دیدار نهایی صبا سراجی از استان مرکزی را برد و قهرمان شد و کیمیا رستمی از تهران و نگین وفایی پور از خراسان رضوی به مقام سوم مشترک رسیدند.

سرداوری مسابقات تور ایرانی برعهده پوران رحیمی از داوران بین المللی تنیس روی میز ایران بود و مراسم اختتامیه مسابقات ظهر روز جمعه 11 اسفند برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.