19

داتیس یزد ۸ هیئت تکواندوی تهران صفر / پیروزی قاطع بر تیم نصفه و نیمه

  • کد خبر : 15248
  • 05 آذر 1397 - 15:52
داتیس یزد ۸ هیئت تکواندوی تهران صفر / پیروزی قاطع بر تیم نصفه و نیمه

در هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر تیم داتیس یزد موفق شد تیم هیئت تکواندوی تهران را شکست دهد. نماینده تهران در ۳ وزن از ۸ وزن مسابقه نماینده ای نداشت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان کشور جام کوثر امروز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندوی فدراسیون برگزار شد و تیم داتیس یزد موفق شد ۸ بر صفر تیم هیئت تکواندوی استان تهران را با شکست روبرو کند.

در وزن منهای ۴۶ کیلو ، زینب دهقان برابر نسترن شیرکوهی از هیئت تهران به پیروزی رسید. هیئت تهران در اوزان دوم و سوم نماینده ای نداشت تا یک برد بی دردسر در اوزان منهای ۴۹ و منهای ۵۳ کیلو در انتظار زهرا زارع و آرمینا احمدی ، تکواندوکاران داتیس یزد باشد.

در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم ، مهوش کلانتری موفق شد ۲۶ بر ۱۸ زهرا ستاری از هیئت تکواندوی تهران را شکست دهد.  در وزن منهای ۶۲ کیلو ، سارا آقا محمدی بازیکن ۱۷ ساله داتیس برابر سولماز بیجاره از هیئت تهران پیروز شد.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم ، مائده مسگری از داتیس ۳۲ بر ۱۱ برابر فاطمه موسوی از تهران برنده شد و در وزن هفتم و دسته منهای ۷۳ کیلوگرم در مصاف جوان های آینده دار ، آتوسا پروین از داتیس به مصاف ریحانه نصیری رفت که پروین مسابقه را ۱۸ بر یک به سود خود پایان داد.

زهرا فاضل نماینده آخرین وزن داتیس نیز نماینده ای در سوی مقابل میدان نداشت و امتیاز پیروز را کسب کرد. بدین ترتیب داتیس با این پیروزی قابل پیش بینی  ، ۳ امتیاز دیگر به جمع امتیازات خود افزود.

هدایت تیم داتیس یزد بر عهده هانیه تاتی است. مژده علیزاده نیز هدایت تیم تکواندوی تهران را در اختیار دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.