ققنوس جویبار ۷ هیئت ورامین ۱ / پیروزی آسان با شهربانو و دوستان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

ققنوس جویبار ۷ هیئت ورامین ۱ / پیروزی آسان با شهربانو و دوستان

  • کد خبر : 15251
  • 05 آذر 1397 - 16:14
ققنوس جویبار ۷ هیئت ورامین ۱ / پیروزی آسان با شهربانو و دوستان

در هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر تیم ققنوس جویبار توانست با پیروزی ۷ بر یک هیئت ورامین را با شکست بدرقه کند. تیم فاطمه فردی به استثنای وزن هفتم و شکست تکواندوکار تازه واردش ، در سایر اوزان برنده مسابقه بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان کشور جام کوثر امروز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندوی فدراسیون برگزار شد و تیم ققنوس در روز بردهای مقتدرانه محدثه شریفیان و شهربانو دامغانی نژاد  برابر هیئت تکواندوی ورامین ۷ بر یک به برتری رسید.

در وزن منهای ۴۶ کیلو ، محدثه شریفیان از ققنوس ۲۳ بر یک زهرا وهابی راد از هیئت ورامین به پیروزی رسید. در وزن دوم زهره مدانلو برابر بهاره صادقی از هیئت ورامین به میدان رفت و با برد ۲۷ بر یک شیاپ چانگ را ترک کرد.

در وزن سوم ، سحر توکلی از ققنوس جویبار ۱۵ بر ۲ مقابل فاطمه زهرا پیراندستانی از هیئت تکواندوی ورامین صاحب برد شد. در وزن چهارم و دسته منهای ۵۷ کیلوگرم ، هیئت ورامین فاقد نماینده بود و پیروزی به نام حدیث اماره بی رقیب ، ثبت شد.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو گرم ، پریسا ادراکی از ققنوس موفق شد ۲۷ بر ۷ نیک آیین ضابطی از هیئت ورامین را با شکست روبرو کند.  در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم ، یاسمن محمدی از ققنوس ۲۴ بر ۴ مینا حسین زاده از هیئت ورامین را برد.

تنها شکست ققنوس در وزن هفتم انتظار این تیم را می کشید. زینب نصیری در نقش تنها پیروز هیئت ورامین در وزن منهای ۷۳ کیلو توانست یلدا سینکایی را ۷ بر ۵ شکست دهد. این ، اولین حضور یلدا سینکایی در فصل جدید لیگ کوثر بود.

ستاره ققنوس در وزن هشتم ، با اقتدار کار را تمام کرد. شهربانو دامغانی نژاد پس از شکست هفته گذشته برابر اکرم خدابنده در این مسابقه در به اضافه ۷۳ کیلو برابر فاطمه سادات سعیدی نژاد ۳۲ بر ۳ به پیروزی رسید و سند برد ۸ بر یک تیم فاطمه فردی را امضا کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.