19

هیئت شمیرانات ۴ آینده سازان کن ۴ / تساوی در نبرد نفس گیر تیم های سوم و چهارم جدول

  • کد خبر : 15253
  • 05 آذر 1397 - 17:06
هیئت شمیرانات ۴ آینده سازان کن ۴ / تساوی در نبرد نفس گیر تیم های سوم و چهارم جدول

در هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر مصاف تیم های سوم و چهام جدول به تساوی انجامید. شمیرانات در وزن هفتم در یک رقابت شانه به شانه شکست خورد و پیروزی را از دست داد گرچه در وزن سوم نیز تحت همین شرایط بازی را برده بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان کشور جام کوثر امروز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندوی فدراسیون ، تیم های هیئت شمیرانات و آینده سازان کوازم خانگی کن با تساوی ۴ بر ۴ به کار خود پایان دادند آن هم در شرایطی که مسابقه وزن هفتم می توانست همای پیروزی را بر شانه شمیرانات بنشاند.

در وزن منهای ۴۶ کیلو ، فاطمه شهابی از شمیرانات برابر فاطمه آقابگلو از آینده سازان حرفی برای گفتن نداشت و ۲۳ بر یک تسلیم شد اما در وزن دوم ، صاحبه اخوان حمزه از شمیرانات که پیش از این یک برد و یک باخت در لیگ کسب کرده بود برابر زهرا سلگی از آینده سازان کن ۲۴ بر ۹ برنده شد.

در وزن سوم ، نگین رشادت زاده از هیئت شمیرانات برابر مریم ریاضی از آینده سازان کن جنگی تمام عیار را در پیش داشت. در مسابقه ای که هیچ یک قصد کوتاه آمدن نداشتند و امتیازات زیادی رد و بدل شد در نهایت نگین ۳۰ بر ۲۸ پیروز شد. در وزن چهارم پیروزی ۲۴ بر ۸ مهسا منتظران بر ساحل الله ویردی ، شمیرانات را در آستانه برد در این مسابقه قرار داد اما اتفاقات تلخ برای شمیرانات در ۴ وزن دوم در پیش بود.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو گرم ، شمیرانات تکواندوکاری به زمین نفرستاد و زهره حسن نتاج بدون بازی ، برنده اعلام شد. در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو ، پگاه صالحی از شمیرانات ۴ بر یک نگین عدالت نیا از آینده سازان را مغلوب کرد اما ۲ شکست در ۲ وزن پایانی ، شمیرانات را از پیروزی محروم ساخت.

ابتدا در مسابقه حساس وزن هفتم و دسته منهای ۷۳ ، مسابقه کتایون هاشمی از هیئت شمیرانات و کیمیا موسوی تبریزی از آینده سازان کن ۱۴ بر ۱۳ به سود کیمیا موسوی پایان یافت. مسابقه ای که اگر کتایون در آن پیروز می شد پیروزی شمیرانات مسجل می شد.

در وزن هشتم و دسته به اضافه ۷۳ کیلو ، غزل مهدوی از آینده سازان کن ۲۵ بر یک زهرا قربانی از شمیرانات را شکست داد تا تیم های فاطمه اسدی و فاطمه نعمتی در عدد ۴ به تساوی برسند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.