19

لوازم خانگی کن 8 هیئت البرز صفر / پیروزی آسان تیم کهکشانی

  • کد خبر : 15261
  • 05 آذر 1397 - 18:22
لوازم خانگی کن 8 هیئت البرز صفر / پیروزی آسان تیم کهکشانی

هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر با پیروزی آسان تیم لوازم خانگی کن ، تیم کهکشانی لیگ در یک رقابت آسان با هیئت البرز همراه بود. اکرم خدابنده ، زینب اسماعیلی ، کوثر اساسه و زهرا شیدایی در ترکیب لوازم خانگی کن حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان کشور جام کوثر امروز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندوی فدراسیون ، تیم لوازم خانگی کن ۸ بر صفر برابر تیم هیئت البرز پیروز شد. تیم پرستاره لیگ این پیروزی را پیش از رویارویی با بنیاد گیلان به دست آورد.

در وزن منهای ۴۶ کیلو ، فرشته خزایی از لوازم خانگی کن ۱۱ بر ۶ سمانه لطف اللهی از هیئت البرز را شکست داد. در وزن دوم و دسته منهای ۴۹ کیلو ، آیدا خورشیدی از لوازم خانگی کن ۲۵ بر صفر فاطمه رحمتی از هیئت البرز را مغلوب کرد.

در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلو ، نگین ناصری پور ۱۸ بر ۱۳ برابر فاطمه حسین نیا از هیئت البرز پیروز شد. در وزن چهارم و دسته منهای۵۷ کیلو ، کوثر اساسه از لوازم خانگی کن ۵ بر ۴ نگین ناصربخت از هیئت البرز را مغلوب کرد.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو گرم ، زهرا شیدایی از لوازم خانگی کن ۱۵ بر ۶ الهام محمدی از هیئت البرز را برد و در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو ، زینب اسماعیلی از کن ۲۳ بر ۱۰ برابر سپیده امینی از هیئت البرز به برتری رسید.
در وزن هفتم و هشتم نیز ملیکا میرحسینی و اکرم خدا بنده نیز به ترتیب زهرا اسماعیلی و سارا علیپور را بردند تا برتری مطلق تیم ریحانه فولادی تثبیت شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.