21

بنیاد گیلان ۵ هیئت کرج ۳ / گریز تیم صفریان از مهلکه کرجی ها

  • کد خبر : 15263
  • 05 آذر 1397 - 18:51
بنیاد گیلان ۵ هیئت کرج ۳ / گریز تیم صفریان از مهلکه کرجی ها

در هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر تیم بنیاد گیلان موفق شد در یک بازی پیچیده هیئت کرج را شکست دهد. اوضاع می توانست برای بنیاد بحرانی شود اما مهسا پور میرزای پیام آور پیروزی برای نیلوفر صفریان شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان کشور جام کوثر امروز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندوی فدراسیون ، تیم بنیاد گیلان در یک بازی دشوار 5 بر 3 هیئت کرج را شکست داد. تیم نیلوفر صفریان چیزی نمانده بود که پیروزی را از دست بدهد.

در وزن منهای ۴۶ کیلو ، سپیده سفری از هیئت کرج ۱۷ بر ۶ برابر الیکا اسکندری از بنیاد گیلان به پیروزی رسید و در مسابقه وزن دوم ، ندا فرهود از هیئت کرج ۱۱ بر ۱۰ برابر حدیثه پورکاظمی از بنیاد گیلان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد.

در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلو ، سودابه پور صادقی چراغ اول را برای بنیاد گیلان روشن کرد و ۱۱ بر ۴ برابر سعیده وکیلی از هیئت کرج پیروز شد. در وزن چهارم و دسته منهای۵۷ کیلو ، مهسا پور میرزای از بنیاد گیلان در یک بازی حساس و نفس گیر ، پیروزی حیاتی ۱۴ بر ۱۳ برابر میترا انصاری از هیئت کرج را برای تیمش به ارمغان آورد.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو گرم ، طیبه پارسا از بنیاد گیلان با اقتدار ۱۹ بر ۴ برابر حدیثه اسدی از هیئت کرج پیروز شد و در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو ، صدیقه رضا زاده از بنیاد گیلان ۲۰ بر ۷ مهشید کربلایی از هیئت کرج را با شکست روبرو کرد.

در وزن هشتم صدف امیر از هیئت کرج ۱۳ بر ۱۰ برابر فائزه یوسفی از بنیاد گیلان پیروز شد اما برد صدف نتوانست مانع از پیروزی نماینده استان گیلان شود و تیم نیلوفر صفریان به یک پیروزی دشوار رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.