22

هیئت گلستان ۶ هیئت تکواندوی بهار ۲ / چهارمین پیروزی برای گرگانی ها

  • کد خبر : 15265
  • 05 آذر 1397 - 19:09
هیئت گلستان ۶ هیئت تکواندوی بهار ۲ / چهارمین پیروزی برای گرگانی ها

در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر تیم هیئت گلستان برابر هیئت بهار به پیروزی رسید. هیئت بهار در ۲ وزن نماینده ای نداشت و جز در وزن سوم و هفتم در سایز اوزان برابر گلستان مغلوب شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان کشور جام کوثر امروز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندوی فدراسیون ، تیم هیئت گلستان شکست دیگری را به تیم هیئت تکواندوی بهار همدان تحمیل کرد.

در وزن منهای ۴۶ کیلو ، رویا عابدی از هیئت گلستان برابر  بیتا قنبری از هیئت تکواندوی بهار ۳۴ بر ۱۴ به پیروزی رسید . در وزن دوم و دسته منهای ۴۹ کیلوگرم ، نیلوفر سلطانی از هیئت گلستان به دلیل این که حریفی در پیش رو نداشت امتیاز برد این بازی را از آن خود کرد.

در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلو ،  حدیثه نیازی فرید در یک مسابقه نزدیک ۱۸ بر ۱۶ برابر سعیده کوهستانی از هیئت تکواندوی استان گلستان به پیروزی رسید اما در وزن چهارم و دسته منهای۵۷ کیلو ، گرگانی ها به پیروزی دیگری رسیدند و این بار فاطمه اندرواژ ۱۶ ساله ۲۴ بر ۱۷ از سد شکیبا غلامی از هیئت بهار عبور کرد.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو گرم ، تیم هیئت بهار همانند وزن دوم باز هم نماینده ای نداشت و امتیاز این مسابقه را تقدیم سارا وردان از هیئت گلستان کرد. در ادامه در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو ، مهدیه محمد ظاهری از هیئت بهار ۱۱ بر ۱۴ برابر فاطمه هاشمی کیا از هیئت گلستان شکست خورد.

دومین و آخرین پیروزی تیم هیئت بهار استان همدان در وزن هفتم و منهای ۷۳ کیلو به دست آمد که نبرد پر امتیاز زینب اسدی از هیئت بهار و شیوا محمدپور از هیئت گلستان با پیروزی ۳۴ بر ۳۱ زینب به پایان رسید.

در آخرین تقابل شیاپ چانگ بهار و گلستان ، در وزن هشتم آرزو قاسملو ۴۵ بر ۸ برابر مهدیس خراسانی از هیئت گلستان تسلیم شد تا در نهایت چهارمین پیروزی فصل برای گرگانی ها رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.