19

هیئت جنوب غرب ۴ هیئت جنوب شرق ۴ / تساوی جنوبی ها

  • کد خبر : 15267
  • 05 آذر 1397 - 19:35
هیئت جنوب غرب ۴ هیئت جنوب شرق ۴ / تساوی جنوبی ها

هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر ادامه پیدا کرد و مصاف دو تیم تهرانی برنده نداشت. تیم هیئت جنوب شرق می توانست برنده بازی باشد اما در اوزان هفتم و هشتم شرکت کننده نداشت.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان کشور جام کوثر امروز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندوی فدراسیون ، تیم های هیئت جنوب غرب و هیئت جنوب شرق تهران با تساوی به کار خود پایان دادند.

در وزن منهای ۴۶ کیلو ،الناز فروتن از جنوب شرق ۳۲ بر ۲۰ کیانا خراسانی از جنوب غرب را شکست داد . در وزن دوم و دسته منهای ۴۹ کیلوگرم ، نوشین مجیدی از جنوب غرب ۲۲ بر ۲ شکست سنگینی به زهرا فیض آبادی از جنوب شرق تحمیل کرد.

در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلو ، مائده خندابی از جنوب شرق موفق شد یگانه طاهری از جنوب غرب را با شکست مواجه کند اما در وزن چهارم و دسته منهای۵۷ کیلو ، فاطمه اموری از جنوب غرب ۱۳ بر ۸ روژین حسینی از جنوب شرق را شکست داد تا رقابت نزدیک دو تیم ادامه یابد.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو گرم ، شقایق صابونی از هیئت جنوب شرق ۷ بر ۳ مطهره سواری از هیئت جنوب غرب را شکست داد. در ادامه در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو ، سمیرا احمدی از هیئت جنوب شرق ۱۳ بر ۶ از سد نگار عبدی از هیئت جنوب غرب گذشت.

در شرایطی که پیروزی ۴ بر ۲ با تیم هیئت جنوب شرق بود غیبت بازیکنان این تیم در اوزان هفتم و هشتم با ثبت پیروزی به نام شقایق کریمی و فاطمه شکرپور از تیم جنوب غرب همراه شد تا در نهایت مصاف جنوبی های پایتخت به تساوی بینجامد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.