16

لوازم خانگی کن ۴ بنیاد گیلان ۴ / تساوی در بازی بزرگ ؛ کن سرانجام امتیاز از دست داد

  • کد خبر : 15270
  • 05 آذر 1397 - 20:14
لوازم خانگی کن ۴ بنیاد گیلان ۴ / تساوی در بازی بزرگ ؛ کن سرانجام امتیاز از دست داد

گل سرسبد بازی های هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر و مهم ترین بازی نیم فصل لیگ برنده نداشت. لوازم خانگی کن از پس بنیاد گیلان برنیامد و البته تیم ریحانه فولادی بازی باخته را مساوی کرد. جایی که اکرم خدابنده ، ملیکا میرحسینی و زینب اسماعیلی کار را برای کن درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان کشور جام کوثر امروز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندوی فدراسیون ،مصاف مدعیان اصلی قهرمانی برگزار شد اما برنده ای در کار نبود. زور لوازم خانگی کن به تیم سرسخت بنیاد گیلان نرسید و نوار پیروزی های پیاپی دو تیم قطع شد.

در وزن منهای ۴۶ کیلو ، ضربه اول را بنیاد گیلان به کن زد. مریم حاجی علیزاده روی شیاپ چانگ رفت و فرشته خزایی را ۲۵ بر ۵ به سختی شکست داد. این شکست اما در مسابقه وزن دوم جبران شد. آیدا خورشیدی از لوازم خانگی کن با برد ۸ بر ۵ سارا فتحی در دسته منهای ۴۹ کیلوگرم کار را به تساوی کشاند.

در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلو ، دختران آذرماهی دو تیم برابر هم به میدان رفتند. مسابقه شاپرک نجفی از کن و سودابه پور صادقی که هر دو به زودی سالروز تولد خود را جشن می گیرند در اوج حساسیت ۸ بر ۵ به سود سودابه پور صادقی با تجربه تر پایان یافت.

در وزن چهارم و دسته منهای۵۷ کیلو ، کوثر اساسه جوان از لوازم خانگی کن ۷ بر ۱۰ برابر مهسا پور میرزای شکست خورد تا کار برای کن سخت شود. زمانی که الهه شیدایی در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو گرم ، ۱۴ بر ۲۰ نتیجه را به طیبه پارسا از بنیاد گیلان واگذار کرد همه چیز برای پیروزی گیلان مهیا به نظر می رسید.

گیلانی ها برای شکست دادن کن از ۳ بازی باقی مانده فقط یک برد می خواستند اما هر ۳ بازی را از دست دادند و برد ۴ بر یک را تبدیل به تساوی ۴ بر ۴ کردند. این روند از وزن ششم و پیروزی مهم زینب اسماعیلی با حساب ۱۴ بر ۸ برابر صدیقه رضا زاده از بنیاد گیلان آغاز شد.

سپس در وزن هفتم و دسته منهای ۷۳ کیلوگرم ، نوبت به درخشش ملیکا میرحسینی رسید و او توانست سها ابوالفتحی را ۸ بر صفر مغلوب کند. ضربه نهایی هم توسط کاپیتان به بنیاد گیلان وارد شد. اکرم خدابنده با پرستیژ همیشگی اش روی شیاپ چانگ آمد و شیک و تمیز ، ۲۰ بر ۴ فائزه یوسفی را برد و کن را از شکست نجات داد.

بدین ترتیب لوازم خانگی کن برای نخستین بار در این فصل امتیاز از دست داد و همچنین بنیاد گیلان. اگر تیمی توان متوقف کردن این دو تیم را نداشته باشد بازی برگشت دو تیم چه مسابقه تعیین کننده و فوق العاده ای خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.