داتیس یزد ۵ هیئت شمال شرق ۳ / ۳۶ ؛ عدد مقدس برای داتیس | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
19

داتیس یزد ۵ هیئت شمال شرق ۳ / ۳۶ ؛ عدد مقدس برای داتیس

  • کد خبر : 15286
  • 06 آذر 1397 - 11:15
داتیس یزد ۵ هیئت شمال شرق ۳ / ۳۶ ؛ عدد مقدس برای داتیس

هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر با پیروزی داتیس یزد برابر هیئت شمال شرق پیگیری شد. داتیس چند ساعت پس از پیروزی ۸ بر صفر بر هیئت تهران برابر هیئت شمال شرق به میدان رفت و با وجود ناکامی هانیه بخشی و آتوسا پروین به پیروزی دیگری رسید.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هشتمین هفته از لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر روز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندو به انجام رسید و در روزی که همه چیز تحت تاثیر دیدار حساس کن و بنیاد گیلان بود تیم داتیس یزد با هدایت هانیه تاتی توانست با نتیجه ۵ بر ۳ از سد هیئت شمال شرق تهران و شاگردان زهرا جاهد عبور کند آن هم در شرایطی که سه برد با امتیاز ۳۶ ، برتری را به اردوی داتیس آورد.

در این مسابقه در وزن اول و دسته منهای ۴۶ کیلوگرم ، زینب دهقان از داتیس یزد به دیدار مهیا سادات موسوی از هیئت شمال شرق رفت و به راحتی و با امتیاز ۳۶ بر ۲ او را شکست داد. زهرا زارع دومین برنده تیم داتیس بود که در وزن دوم و دسته منهای ۴۹ کیلو ، ۱۶ بر ۱۳ آناهیتا زندی از هیئت شمال شرق را مغلوب خود کرد.

سومین برد پیاپی داتیس یزد در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلو به دست آمد که کیانا احمدی موفق شد ۳۶ بر ۵ زینب امیدیان از هیئت شمال شرق را شکست دهد. در وزن چهارم و دسته منهای ۵۷ کیلوگرم، اولین شکست داتیس رقم خورد و آتنا صولتی ۱۲ بر ۲۸ نتیجه را به یاسمن سهامی از هیئت شمال شرق واگذار کرد.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو ، سارا آقا محمدی از داتیس برابر زهرا میرزا جانی از هیئت شمال شرق پیروز شد و در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو و در مصاف هانیه ها ، هانیه بخشی از داتیس در یک رقابت دیدنی در نهایت ۱۸ بر ۲۰ مقابل هانیه شریعتی از هیئت شمال شرق بازنده شد.

در وزن هفتم و دسته منهای ۷۳ کیلوگرم ، رقابت نزدیک دیگری اتفاق افتاد و مصاف آتوسا پروین از داتیس یزد و سارا خمسه کلی از هیئت شمال شرق ۴ بر ۳ به سود سارا به پایان رسید. در وزن هشتم و به اضافه ۷۳ کیلو به دلیل غیبت نماینده شمال شرق ، پیروزی به زهرا فاضل از داتیس رسید تا در مجموع داتیس این بازی پر افت و خیز را به سود خود پایان دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.