ققنوس جویبار ۷ هیئت تکواندوی تهران ۱ / دستگرمی ققنوس برابر تهران بی دفاع | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
22

ققنوس جویبار ۷ هیئت تکواندوی تهران ۱ / دستگرمی ققنوس برابر تهران بی دفاع

  • کد خبر : 15288
  • 06 آذر 1397 - 11:30
ققنوس جویبار ۷ هیئت تکواندوی تهران ۱ / دستگرمی ققنوس برابر تهران بی دفاع

در هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر ققنوس جویبار موفق شد در یک بازی قابل پیش بینی هیئت تکواندوی تهران را شکست دهد. هیئت تهران بی دفاع و تهی از بازیکن ، حریف برای گفتن نداشت.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هشتمین هفته از لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر روز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندو برگزار شد و در یکی از بازی ها تیم ققنوس جویبار با خیالی آسوده بابت کسب برد برابر هیئت تکواندوی استان تهران قرار گرفت و این تیم را ۷ بر یک شکست داد. پیروزی بر تیمی که در ۳ وزن بازیکن نداشت کار سختی نبود.

در این مسابقه در وزن اول و دسته منهای ۴۶ کیلوگرم ، فاطمه زهرا دیوارچین از ققنوس ، نسترن محمودی از هیئت تهران را شکست داد. در اوزان دوم و سوم ، تیم هیئت تهران فاقد تکواندوکار بود و پیروزی ، بدون برگزاری مسابقه به ترتیب به زهره مدانلو و سحر توکلی رسید.

در وزن چهارم و دسته منهای ۵۷ کیلوگرم، تنها برد تیم هیئت تهران توسط زهرا ستاری به دست آمد به طوری که ستاری توانست برابر حدیث اماره از ققنوس ۱۰ بر ۳ پیروز شود. در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو ، پریسا ادراکی از ققنوس با نتیجه جالب ۵۵ بر ۴ برابر هدیه اکبری از هیئت تهران به پیروزی رسید.

در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو یاسمن محمدی امتیاز دیدار برابر فاطمه موسوی از هیئت تهران را از آن خود کرد. در وزن هفتم و دسته منهای ۷۳ کیلوگرم ، یلدا سینکایی اولین پیروزی خود در لیگ را دشت کرد و ۲۴ بر ۲۱ ریحانه نصیری از هیئت تهران را شکست داد.

در وزن هشتم و به اضافه ۷۳ کیلو شهربانو دامغانی نژاد از ققنوس حریفی نداشت تا این مسابقه کوتاه و بی دردسر با حداقل مسابقه ، به سود ققنوس تمام شود. مسابقه ای که برای ققنوس بیشتر یک مسابقه دستگرمی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.