27

هیئت گلستان 7 هیئت چهار محال و بختیاری صفر / داشته های چهار محال در همین حد بود

  • کد خبر : 15290
  • 06 آذر 1397 - 11:47
هیئت گلستان 7 هیئت چهار محال و بختیاری صفر / داشته های چهار محال در همین حد بود

یکی دیگر از بازی های هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر بین تیم های هیئت گلستان و هیئت چهار محال و بختیاری برگزار شد که تیم چهار محال و بختیاری شکستی سنگین را تجربه کرد. داشته های تیم مرضیه آهنگ اجازه ایستادگی آن ها برابر گلستان را به این تیم نمی داد.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر روز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندو تیم هیئت گلستان موفق شد ۷ بر صفر تیم هیئت چهار محال و بختیاری را شکست دهد. دو تیم در وزن هفتم نماینده ای نداشتند و امتیاز این وزن به هیچ تیمی تعلق پیدا نکرد.

در این بازی در وزن اول و دسته منهای ۴۶ کیلوگرم ، رویا عابدی از هیئت گلستان ۲۹ بر ۲۳ برابر یلدا احمدی نسبت از هیئت چهار محال پیروز شد. در وزن دوم و دسته منهای ۴۹ کیلو ، نیلوفر سلطانی از هیئت گلستان ۱۴ بر ۴ از سد راحله محمدی از هیئت چهار محال و بختیاری گذشت.

در وزن سوم ، سعیده کوهستانی از هیئت گلستان به دلیل غیبت حریف ، بدون مسابقه صاحب برد شد. در وزن چهارم و دسته منهای ۵۷ کیلوگرم، غزل عزیزی از هیئت گلستان ۲۱ بر صفر الهام مقدسی از هیئت چهار محال را از پیش رو برداشت.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو ، سارا قاسمی تکواندوکار تیم چهار محال و بختیاری ۱۲ بر ۲۷ نتیجه را به سحر کارگر از هیئت گلستان واگذار کرد. در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو فاطمه هاشمی کیا از هیئت گلستان ۲۱ بر یک برابر ساجده حیدریان از هیئت چهار محال برنده شد.

در وزن هفتم مسابقه ای برگزار نشد اما در وزن هشتم و به اضافه ۷۳ کیلو ، مهدیس خراسانی از تیم هیئت گلستان ۲۸ بر ۷ فاطمه امینی ۳۰ ساله از هیئت چهار محال را برد در حالی مهدیس خراسانی ۱۰ سال اختلاف سن با حریف خود داشت.

نصیبه سادین هدایت تیم تکواندوی هیئت گلستان را بر عهده دارد و مربیگری تیم هیئت چهار محال و بختیاری بر عهده مرضیه آهنگ است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.