23

آینده سازان کن ۶ هیئت بهار ۲ / شکست مریم ریاضی و پیروزی نگین عدالت نیا

  • کد خبر : 15292
  • 06 آذر 1397 - 12:05
آینده سازان کن ۶ هیئت بهار ۲ / شکست مریم ریاضی و پیروزی نگین عدالت نیا

در ادامه هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر تیم آینده سازان لوازم خانگی کن برابر هیئت بهار به پیروزی رسید. بهار در این بازی در ۲ وزن ، بازیکن نداشت و پیروزی های خود را در اوزان سوم و چهارم به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر روز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندو تیم آینده سازان کن توانست ۶ بر ۲ هیئت شهرستان بهار همدان را شکست دهد و پس از تساوی با هیئت شمیرانات ، این بار طعم برد را بچشد.

در این بازی در وزن اول و دسته منهای ۴۶ کیلوگرم ، فاطمه آقابگلو از آینده سازان کن ۳۰ بر ۲ برابر بیتا قنبری از هیئت بهار به برتری رسید . در وزن دوم و دسته منهای ۴۹ کیلو ، زهرا سلگی از آینده سازان کن حریفی در مقابل نداشت و امتیاز برد را از آن خود کرد.

در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلو ، حدیثه نیازی فرید از هیئت بهار در یک مسابقه زیبا ۲۴ بر ۲۰ از سد مریم ریاضی از آینده سازان کن گذشت. در  وزن چهارم و دسته منهای ۵۷ کیلوگرم،  شکیبا غلامی از تیم هیئت تکواندوی بهار ۲۴ بر ۱۶ ساحل الله ویردی از آینده سازان را شکست دهد.

  در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو ، زهره حسن نتاج از آینده سازان باز هم بی رقیب بود و بدون مسابقه برنده شد.  در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو نگین عدالت نیا از آینده سازان کن به سختی ۸ بر ۷ برابر مهدیه محمد ظاهری از هیئت بهار به پیروزی رسید.

در وزن هفتم کیمیا موسوی تبریزی از آینده سازان برابر زینب اسدی از هیئت بهار برنده شد و در وزن هشتم و به اضافه ۷۳ کیلو ، غزل مهدوی ۱۷ بر ۶ آرزو قاسملو از هیئت بهار را برد تا تیم فاطمه نعمتی در پایان این مسابقات را از نماینده استان همدان ببرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.