هیئت جنوب غرب ۵ هیئت شمیرانات ۳ / شکست غیر منتظره شمیرانات | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

هیئت جنوب غرب ۵ هیئت شمیرانات ۳ / شکست غیر منتظره شمیرانات

  • کد خبر : 15294
  • 06 آذر 1397 - 12:49
هیئت جنوب غرب ۵ هیئت شمیرانات ۳ / شکست غیر منتظره شمیرانات

در ادامه هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر تیم هیئت تکواندوی جنوب غرب تهران موفق شد برابر هیئت شمیرانات صاحب یک پیروزی باارزش شود.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر روز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندو تیم هیئت جنوب غرب توانست ۵ بر ۳ تیم سرسخت هیئت شمیرانات را شکست دهد و به پیروزی مهمی دست پیدا کند.

در این بازی در وزن اول و دسته منهای ۴۶ کیلوگرم ، زهرا کنگرانی از هیئت جنوب غرب در یک مسابقه دیدنی ۳۴ بر ۲۸ برابر فاطمه شهابی از هیئت شمیرانات به یک پیروزی ارزشمند رسید. در وزن دوم و دسته منهای ۴۹ کیلو ، نوشین مجیدی از هیئت جنوب غرب با اقتدار و با امتیاز ۲۱ بر یک سپیدوند صحافی بندری را شکست داد.

در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلو ، فاطمه اموری از هیئت جنوب غرب ۱۴ بر ۵ برابر نگین رشادت زاده از هیئت شمیرانات صاحب برد شد. در وزن چهارم و دسته منهای ۵۷ کیلوگرم، فرناز امینی موفق شد ۲۲ بر ۲ سارا عبدالحمیدی را شکست دهد و اولین برد را برای شمیرانات کسب کند.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو ، مهسا منتظران از هیئت شمیرانات موفق شد نگار عبدی از هیئت جنوب غرب را ۲۶ بر ۷ شکست دهد. در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو ، پگاه صالحی از هیئت شمیرانات با نتیجه ۶ بر ۱۸ برابر شیما پوزشی از هیئت جنوب غرب شکست خورد.

در وزن هفتم و منهای ۷۳ کیلو ، مسابقه دیدنی و تعیین کننده کتایون هاشمی از هیئت شمیرانات و شقایق کریمی از هیئت جنوب غرب در نبردی نفس گیر ۲۴ بر ۲۲ به سود شقایق کریمی پایان یافت. نتیجه ای که نقش مهمی در پیروزی نهایی جنوب غرب بر شمیرانات ایفا می کرد.

در وزن هشتم و به اضافه ۷۳ کیلو ، زهرا قربانی از هیئت شمیرانات ۳۲ بر ۱۲ فاطمه شکرپور از هیئت جنوب غرب را برد اما پیروزی زهرا نتوانست مانع از شکست تیم فاطمه اسدی برابر شاگردان فاطمه دری شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.