هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان ؛ مدعیان در خارج از خانه به میدان می رود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان ؛ مدعیان در خارج از خانه به میدان می رود

  • کد خبر : 15354
  • 07 آذر 1397 - 12:44
هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان ؛ مدعیان در خارج از خانه به میدان می رود

هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان ایران روز پنج شنبه 8 آذر برگزار می شود و تیم های مدعی این فصل در دیدارهایی خارج از خانه به میدان می روند و انتظار می رود پیروزی در بازی های این هفته با مهمانان باشد.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان روز پنج شنبه 8 آذر هفته سوم خود را با برگزاری 3 مسابقه پشت سر می گذارد و شهرهای سمنان ، تهران و بابلسر از دیدارهای این هفته میزبانی می کنند.

تیم صدرنشین جدول ، ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی بزرگ برابر ذوب آهن در هفته دوم ، در سومین مسابقه خود کار سختی در پیش ندارد و باید در سمنان با تنها تیم بدون امتیاز جدول یعنی شهرداری سمنان دیدار کند.

مسابقه ای که پیروزی شاگردان فریبا صادقی در آن محتمل است اما در سوی مقابل شهرداری سمنان از کسب امتیاز از این بازی ناامید نیست گرچه ذوب آهن برای ادامه مسیر خود در راه قهرمانی باید امتیاز کامل را کسب کند و به نطر می رسد برای این کار ، چالش زیادی در پیش ندارد.

مهم ترین بازی هفته در بابلسر برگزار می شود و تیم توپکای بابلسر به مصاف پیکان تهران می رود. شاگردان میترا شعبانیان ، زخم خورده از شکست در اصفهان اجازه اشتباه کردن ندارند و باید از نبرد بابلسر با موفقیت از میدان خارج شوند اما توپکا تیم با روحیه ای نشان می دهد.

توپکا پس از عبور از حواشی به ساحل آرامش رسیده و با حضور شهرزاد ریاضی در نیمکت خود ، در هفته دوم لیگ طعم اولین پیروزی را چشید و به نظر می رسد در این بازی خانگی برابر پیکان حریف دست و پا بسته ای نباشد و حتی ممکن است پیکان ، مدافع عنوان قهرمانی را غافلگیر کند.

در دیگر بازی هفته سوم ، تیم نامی نو اصفهان با راحله آرا در تهران برابر بازیکنان تیم ملی امید در ترکیب مبنا تجارت کاسپین قرار می گیرد. نامی نو در هفته نخست به پیکان باخت اما اولین برد را در هفته دوم به دست آورد و اکنون در تدارک پیروزی دوم است اما مبنا تجارت که هفته گذشته در تهران به توپکای بابلسر باخته برای کسب پیروزی در این بازی ماموریتی پیچیده و بسیار دشوار را پیش رو می بیند.

در مجموع می توان پیش بینی کرد هر 3 میهمان بازی های هفته سوم ، برنده میدان را ترک کنند مگر این که حداقل یکی از میزبان ها بتواند نمایشی فراتر از حد تصور را ارائه دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.