20

گاز تهران 65 باژوند بوشهر 42 / گاز سرانجام طعم پیروزی را چشید

  • کد خبر : 15392
  • 08 آذر 1397 - 16:41
گاز تهران 65 باژوند بوشهر 42 / گاز سرانجام طعم پیروزی را چشید

پنجمین هفته از لیگ برتر بسکتبال بانوان با کسب اولین پیروزی برای گاز تهران همراه بود. گاز که در هر ۴ بازی گذشته خود بازنده شده بود بالاخره توانست در دیداری خانگی برابر باژوند بوشهر رنگ برد را ببیند و پیروزی روحیه بخشی به دست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پنجمین هفته از لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور امروز پنج شنبه ۸ آذر به انجام رسید و از گروه یک مصاف تیم های بدون برد جدول این گروه با پیروزی گاز همراه بود و تیم تحت هدایت فرانک طیاری توانست ۶۵ بر ۴۲ باژوند بوشهر را با شکست روبرو کند.

تیم گاز تهران با ترکیب اولیه غزال فرمهینی فراهانی ، شهناز سمیعیان ، پریسا کرمی ، فرشته کرمی و سوگند احمدی به میدان آمد و در ترکیب تیم باژوند بوشهر نیز نیلان گلکار ، خدیجه زارع ، مریم فرهنگ رنجبر ، مژده نظری و کیمیا شعبانی در استارت مسابقه وارد زمین شدند.

در این مسابقه ، در کوارتر اول تیم گاز ۲۰ بر ۶ برنده شد اما در کوارتر دوم تیم باژوند ۱۹ بر ۱۲ صاحب برد شد. در کوارتر سوم و چهارم نیز گاز با امتیاز ۱۴ بر ۸ و ۱۹ بر ۹ به آسانی پیروزی را از آن خود کرد تا نوار شکست های متوالی گاز قطع شود.

غزاله فرمهینی فراهانی از گاز تهران با کسب ۱۸ امتیاز در ۳۹ دقیقه حضور در میدان ، امتیاز آورترین بازیکن زمین بود. نیوشا گلکار بازیکن تیم باژوند نیز با کسب ۱۲ امتیاز ، بیشترین امتیاز را برای باژوند کسب کرد.

بازیکنان گاز  شامل فرشته کرمی با ۱۸ ریباند و شهناز سمیعیان با ۱۶ ریباند ، بیشترین آمار ریباند این بازی را ثبت کردند. سمیعیان با این آمار ریباند و کسب ۱۱ امتیاز برای گاز ، دبل دبل کرد. کیژان شکری بازیکن گاز نیز با ۵ توپ ربایی بهترین عملکرد را در این آیتم ثبت کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.