دانشگاه آزاد 64 هیرو تهران 57 / شوک غیر منتظره به هیرو | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
21

دانشگاه آزاد 64 هیرو تهران 57 / شوک غیر منتظره به هیرو

  • کد خبر : 15398
  • 08 آذر 1397 - 18:17
دانشگاه آزاد 64 هیرو تهران 57 / شوک غیر منتظره به هیرو

حساس ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان با شکست مدعی قهرمانی برابر دانشگاه آزاد به پایان رسید. هیرو ، پس از 4 پیروزی قاطع برابر دانشگاه آزاد که پیش از این به پالایش نفت آبادان باخته بود با شوکی غیر منتظره غافلگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ گل سرسبد دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور امروز پنج شنبه ۸ آذر از ساعت ۱۵ در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد دست به کار بزرگی زد و نوار پیروزی های تیم صدرنشین هیرو را قطع کرد.

به نظر می رسد ماه عسل برای هیرو به پایان رسیده است. آن ها پس از له کردن ۴ حریف خود در آغاز لیگ برابر تیم آزاده زمان پور ، به زمین سفت برخورد کردند و این نتیجه به افسانه شکست ناپذیری هیرو و ستارگانش پایان داده است.

با برد ۶۴ بر ۵۷ دانشگاه آزاد بر هیرو ، حالا در گروه یک و در پایان دور رفت مرحله گروهی ، ۳ تیم بالای جدول صاحب۴ پیروزی و یک شکست هستند و این به معنای جذابیت های دوچندان در دور برگشت خواهد بود.

هیرو ترکیب اولیه روژانو محمودی ، نگین رسولی پور ، شادی عبدالوند ، پریسا یعقوبی و گلشید امیدیان را برای استارت انتخاب کرد. ترکیبی ترسناک برای هر حریفی . دانشگاه آزاد هم مائده پورحیدر ، لوسینه آسادوریان ، فرزانه فروتن ، سحر نجفی و شیدا شجاعی را به عنوان ترکیب آغازگر به بازی فرستاد.

در زمین بازی ، کوارتر نخست ۱۶ بر ۱۴ به سود دانشگاه آزاد پایان یافت. در کوارتر دوم ، هیرو متوجه شده بود که اتفاقاتی در شرف رخ دادن است. آن ها در کوارتر دوم ۱۶ بر ۱۵ پیروز شدند تا در نهایت نیمه نخست را با یک امتیاز کمتر از دانشگاه آزاد به پایان ببرند.

پیش بینی می شد هیرو در آغاز نیمه دوم با جهشی قابل توجه نتیجه را برگرداند اما در کوارتر نفس گیر سوم ، باز هم دانشگاه آزاد در یک بازی میلی متری ۱۶ بر ۱۵ پیروز شد و اختلاف به عدد شکننده ۲ رسید.

کوارتر پایانی می توانست آبستن حوادث زیادی باشد اما دانشگاه آزاد قصد اشتباه کردن نداشت. آن ها مزد روند روند کم افت و خیزشان را گرفتند و در کوارتر پایانی ۱۷ بر ۱۲ برنده شدند.

آخرین باری که دو تیم با هم برابر شدند زمانی بود که پرتاب دو امتیازی شادی عبدالوند در آغاز کوارتر چهارم و در فاصله ۹ دقیقه و ۱۵ ثانیه به پایان دو تیم را در امتیاز ۴۷ مساوی کرد اما از آن زمان به بعد ، دانشگاه آزاد هرگز به هیرو اجازه رسیدن به خود را نداد.

فرزانه فروتن یکی از چهره های مهم دانشگاه آزاد در این بازی بود. او در ۳۱ دقیقه حضور در میدان ، ۱۳ امتیاز و ۱۴ ریباند ثبت کرد. وانه خچومیان در ۲۳ دقیقه ۱۲ امتیاز و سحر نجفی در ۳۱ دقیقه ۱۲ امتیاز برای دانشگاه آزاد به دست آوردند.

برای تیم هیرو هم شادی عبدالوند گرچه ۱۷ امتیاز در حضور ۳۶ دقیقه ای اش به دست آورد اما این آمار برای برد هیرو کافی نبود. پریسا یعقوبی هم ۱۰ امتیاز برای تیم پوران عباسی کسب کرد. هیرو روز سختی را سپری کرد.روزی که روژانو و گلشید امیدیان در اوج قرار نداشتند و باد به پرچم دانشگاه آزاد ، تیم شایسته این میدان وزید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.