25

شهرداری سمنان صفر ذوب آهن اصفهان 3 / پیروزی بی دردسر صدرنشین در سمنان

  • کد خبر : 15405
  • 08 آذر 1397 - 19:46

صدرنشین لیگ برتر والیبال بانوان به یک پیروزی دیگر دست یافت. در سمنان ، شهرداری در قواره ایستادگی برابر ذوب آهن نبود و حالا صدر جدول همچنان به رنگ سبز است. رنگ سبز اصفهانی.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه ۸ آذر برگزار شد و تیم صدرنشین ذوب آهن به یک برد قابل پیش بینی رسید و کماکان در صدر جدول لیگ باقی ماند.

تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سمنان در شرایطی یکدیگر را در سمنان ملاقات کردند که دو تیم با شرایطی متضاد هم بودند. شهرداری سمنان از دو بازی قبلی حتی یک امتیاز هم کسب نکرده بود اما ذوب آهن سرمرست از پیروزی بزرگ برابر پیکان به این بازی قدم می گذاشت.

کار برابر ذوب آهن به راحتی پیش رفت. شهرداری سمنان که هنوز اعتماد به نفس جنگیدن در لیگ برتر را به دست نیاورده شروع فاجعه باری داشت. آن ها در ست اول به اندازه ای بد بودند که حتی دو رقمی هم نشدند و ۲۵ بر ۹ بازی را واگذار کردند.

اوضاع از ست دوم تغییر کرد. شهرداری سمنان تبدیل به تیم جسورتری شد و همین موضوع کار را به جایی رساند که آن ها هم در ست دوم و هم در ست سوم تهدیدی نسبی برای ذوب آهن محسوب می شدند.

سمنانی ها در ست دوم تا امتیاز ۱۷ پیش آمدند که پیشرفتی محسوس نسبت به ست اول بود. در ست سوم هم شرایط به همین منوال پیش رفت اما جسارت شهرداری سمنان با برتری فنی ذوب آهن حنثی می شد. در نهایت این ست نیز ۲۵ بر ۱۷ به سود ذوب آهن پایان یافت.

از نکات قابل ذکر بازی شهرداری سمنان و ذوب آهن ، فقدان اسکوربورد در این بازی بود که برای یک بازی در سطح لیگ برتر اتفاق جالبی نیست. ذوبی ها با این برد ۳ بر صفر همچنان با ۸ امتیاز صدرنشین لیگ هستند و شهرداری سمنان بدون امتیاز قعرنشین جدول ۶ تیمی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.