20

پالایش نفت آبادان ۲ دختران کویر کرمان ۲ / ۸ دقیقه طوفانی و تساوی در بازی پرحاشیه

  • کد خبر : 15415
  • 09 آذر 1397 - 15:44
پالایش نفت آبادان ۲ دختران کویر کرمان ۲ / ۸ دقیقه طوفانی و تساوی در بازی پرحاشیه

هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان با تساوی در مهم ترین بازی هفته همراه بود. در آبادان نبرد پالایش نفت آبادان و دختران کویر مس کرمان برنده نداشت. همه چیز طی ۸ دقیقه رخ داد و دختران کویر در آخرین دقیقه نتوانست از برد خود محافظت کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۹ آذر برگزار شد که در مهم ترین مسابقه در سال ۱۷ شهریور آبادان تیم های پالایش نفت آبادان و دختران کویر مس کرمان با تساوی ۲ بر ۲ به کار خود پایان دادند و این نتیجه رقبای این دو تیم را خوشحال کرد.

در این مسابقه دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند اما اتفاقات بازی در ۸ دقیقه پایانی بازی رخ داد. ابتدا فاطمه ارژنگی دختران کویر را پیش انداخت اما یک دقیقه بعد سهیلا ملمولی که در هفته های اخیر درخششی خیره کننده داشته بازی را به تساوی کشاند.

در شرایطی که کمتر از ۲ دقیقه به پایان بازی فرصت بود نوبت به نجمه کریمی نسب رسید تا بار دیگر دختران کویر را پیش بیاندازد و تیم سعیده ایرانمنش را در آستانه برد قرار دهد اما در فاصله ۳۰ ثانیه به پایان مسابقه الناز آرمات روی یک ضربه آزاد بازی را به تساوی کشاند.

پس از این گل و در آخرین لحظات بازی ، اعظم آخوندی سنگربان تیم پالایش نفت آبادان به دلیل درگیری لفظی با داور بازی از زمین مسابقه اخراج شد. نکته سوال برانگیز دریافت ۲ کارت زرد متوالی از سوی آخوندی بود در حالی که در این صحنه ، داور به طور مداوم با اعظم آخوندی در حال صحبت و زمزمه بود و جو روانی منفی حاکم بر هر دو نفر به اخراج کاپیتان آبادان انجامید.

عملکرد سمیه طاهری داور دوم این بازی باعث اعتراض تیم پالایش نفت آبادان شد به طوری که خدیجه پور بهبهانی مربی تیم پالایش نفت آبادان نسبت به نحوه قضاوت او به شدت معترض بود. دختران کویر نیز گرچه به طور مستقیم انتقادی نسبت به داوری نداشت اما بار دیگر تاکید کرده در مورد چیدمان داوران در بازی های مهم باید وسواس بیشتری به خرج داده شود.

یکی از صحنه های بحث برانگیز این بازی ، صحنه ای بود که دو بازیکن از دو تیم کنار خط طولی و در برابر سعیده ایرانمنش سرمربی دختران کویر با هم برخورد کردند که این صحنه واکنش شدید ایرانمنش را نسبت به بازیکن هدف در بر داشت. پالایش نفت عقیده دارد ایرانمنش نسبت به بازیکن این تیم اقدام به حمله لفظی کرده اما دختران کویر می گوید ایرانمنش با بازیکن خودی برخورد کرده و این موضوع برای داور نیز توضیح داده شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.