17

دریژنو فرخ شهر ۱ پویندگان صنعت شیراز ۵ / نیم نگاه شیرازی ها به رده سوم جدول

  • کد خبر : 15423
  • 09 آذر 1397 - 17:32
دریژنو فرخ شهر ۱ پویندگان صنعت شیراز ۵ / نیم نگاه شیرازی ها به رده سوم جدول

در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ، تیم فوتسال پویندگان صنعت شیراز موفق شد در فرخ شهر تیم پویندگان صنعت این شهر را شکست دهد. پیروزی پویندگان پس از شکست تلخ هفته گذشته در شیراز برابر مس رفسنجان آن ها را به آینده امیدوار می کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان که امروز جمعه ۹ آذر برگزار شد در سالن آزادی فرخ شهر ، تیم دریژنو شکست دیگری را متحمل شد و این بار برابر پویندگان صنعت فجر شیراز شکست خورد. مسابقه ای که پویندگان به آن به عنوان مسابقه ای برای تجدید قوا نگاه می کرد.

پویندگان در این بازی در نیمه نخست ۳ گل زد و در نهایت ۵ بر یک پیروز شد. نسیمه غلامی ، مریم چرخاوی ، شهین افلاکی ، سمانه رهسپار و الهام عسگری بازیکنان گلزن پویندگان در این مسابقه بودند. هانیه علیمردانی تنها گل دریژنو را به ثمر رساند.

اتفاق ویژه بازی تعطیلی مسابقه در حدود دقیقه ۳۵ بازی بود زیرا آمبولانس مستقر در سالن آزادی فرخ شهر در این زمان از بازی به دلیل نامشخصی ، سالن را ترک کرد و ناظر بازی با اطلاع از این اتفاق بازی را متوقف کرد تا تکلیف وضعیت آمبولانس حاضر در سالن که یکی از الزامات برگزاری مسابقات رسمی است روشن شود.

در نهایت ، بازگشت آمبولانس به سالن آزادی سبب شد دو تیم حدود ۱۵ دقیقه به استراحت اجباری بروند و بازی متوقف شود که اتفاق جالبی برای هیچ یک از دو تیم نبود. موضوع حضور آمبولانس در جریان بازی و یا حضور به موقع آن ها ، در دیدارهای این فصل در چند بازی سبب تاخیر یا توقف بازی شده است.

با پیروزی تیم ستاره زارع در این بازی ، پویندگان صنعت ۲۵ امتیازی شد تا در روز استراحت مس رفسنجان ، با یک بازی بیشتر از دختران کویر مس کرمان در فاصله یک امتیازی این تیم رده سومی قرار گیرد. دختران کویر که این هفته در آبادان مساوی کرد ، به تدریج در مورد تیم های تعقیب کننده اش نگران می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.