15

شهرداری رشت ۴ هیئت خراسان رضوی ۲/ از مصدومیت تا اعتراض در جدال شمال و شرق

  • کد خبر : 15426
  • 09 آذر 1397 - 17:51
شهرداری رشت ۴ هیئت خراسان رضوی ۲/ از مصدومیت تا اعتراض در جدال شمال و شرق

در ادامه لیگ برتر فوتسال بانوان ، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی مانند هفته‌های گذشته هم پای رقبای خود پیش رفت و در پایان، بازی را واگذار کرد. در مسابقه شهرداری رشت و هیئت خراسان رضوی این رشتی ها بودند که به یک برد باارزش رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پرونده هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ، امروز جمعه ۹ آذر بسته شد و در یکی از بازی های این هفته در سالن آتش نشانی رشت تیم شهرداری رشت برابر هیئت خراسان رضوی به پیروزی رسید.

در چهارچوب این رقابت‌ها هیئت فوتبال خراسان رضوی در رشت میهمان شهرداری بود، که در پایان بازی را با نتیجه ۴ بر۲ بازی را واگذار کرد. این برد برای شهرداری رشت پس از این به دست آمد که آن ها در هفته گذشته با قرعه استراحت مواجه بودند و از این فرصت برای ریکاوری استفاده کردند.

با این پیروزی شهرداری رشت ۱۹ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفت و هیئت فوتبال با ۶ امتیاز در رده دهم باقی ماند. رویا کلاتی دو گل هیئت فوتبال خراسان رضوی را به ثمر رساند. کلاتی در خلال این فصل یکی از باثبات های لیگ در گلزنی بوده اما برای موفقیت یک تیم ، درخشش یک بازیکن کافی نیست.

فاطمه حسینی 2 گل ،نسا احدی و مریم حکمتی گلزنان شهرداری رشت بودند. نسا احدی و مریم حکمتی در این فصل عملکرد قابل توجهی در ترکیب شهرداری رشت داشته اند.

سمیرا زمانیان بازیکن کلیدی هیئت فوتبال نیز در ابتدای نیمه دوم از ناحیه مچ پا مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.آسیب دیدگی سمیرا زمانیان دست زهرا بدلی برای تحت فشار قرار دادن میزبان را تا حدود زیادی بست.

یکی از نکات قابل توجه این دیدار اعتراض تیم هیئت فوتبال خراسان به نحوه داوری است، آنها معتقد بودند برای دیدارهای پایاپای که امتیازات حساس است باید داوران باتجربه‌تری بازی را قضاوت کند. موضوعی که مد نظر سایر تیم ها نیز هست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.