17

هندبال قهرمانی آسیا / پیروزی ایران بر نیوزیلند ؛ ایران حریف هنگ کنگ شد

  • کد خبر : 15634
  • 14 آذر 1397 - 17:11
هندبال قهرمانی آسیا / پیروزی ایران بر نیوزیلند ؛ ایران حریف هنگ کنگ شد

تیم ملی هندبال بانوان ایران به نخستین پیروزی خود در مسابقات هندبال زنان قهرمانی آسیا در کوماموتوی ژاپن دست پیدا کرد. ایران روز بی دردسری برابر نیوزیلندی داشت که هر 3 بازی قبلی خود را باخته بود و با این برد به عنوان تیم چهارم گروه شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا امروز چهارشنبه ۱۴ آذر در شهر کوماموتوی ژاپن ادامه یافت و تیم ملی هندبال ایران در چهارمین دیدار خود ، برای نخستین بار طعم برد را چشید.

تیم های ملی ایران و نیوزیلند در سالن “یاماگا سیتی اورال” برابر هم به میدان رفتند که ایران توانست پس از برد ۲۰ بر ۱۰ در نیمه نخست ، در نهایت ۳۸ بر ۱۹ پیروز این میدان شود و در جدول گروه ۵ تیمی خود در جایگاه چهارم قرار گیرد.

شقایق باپیری با ۶ گل ، بهترین گلزن ایران در بازی با نیوزیلند بود. حدیثه نوروزی و ساناز رجبی هر کدام ۵ گل برای ایران به ثمر رساندند. فاطمه سادات موسوی ، مهسا یزدانی ، مینا وطن پرست و راضیه جانیاز هر یک ۳ گل وارد دروازه نیوزیلندی ها کردند.

دو گله های ایران شیدا فلاحی ، نرگس شیخی ، زهرا فقیهی و مژگان قهرمانی بودند و نیوشا مرادبخش و مرضیه افشاری هر کدام یک بار نامشان را در فهرست گلزنان این بازی از دور گروهی مسابقات قهرمانی آسیا ثبت کردند.

در جریان پیروزی ایران بر نیوزیلند شیدا فلاحی ، بازیکن باتجربه و باارزش ما اولین و آخرین گل بازی را به به ثمر رساند. ایزابلا آناستازیو از نیوزیلند با ۷ گل ، بهترین گلزن بازی و تیمش بود.

با پیروزی ایران بر نیوزیلند ، تیم ملی در مرحله دوم به مصاف هنگ کنگ ، تیم سوم گروه دوم می رود. این بازی روز جمعه ۱۶ آذر از ساعت ۹ صبح به وقت تهران برگزار می شود.

برنده این بازی برای کسب رتبه پنجم و ششم به مصاف برنده دیدار استرالیا و هند می رود و بازنده این بازی نیز برای رتبه هفتم و هشتم با بازنده مسابقه استرالیا و هند مسابقه می دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.