16

شهرداری سیرجان ۱ ملوان انزلی ۱ / تساوی در آغاز راه برای جهان نجاتی و ایراندوست

  • کد خبر : 15733
  • 16 آذر 1397 - 14:25
شهرداری سیرجان ۱ ملوان انزلی ۱ / تساوی در آغاز راه برای جهان نجاتی و ایراندوست

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان ایران ، تیم های مدعی شهرداری سیرجان و ملوان بندر انزلی با تساوی به کار خود پایان دادند. این بازی در سیرجان برگزار شد اما تساوی هر دو تیم مدعی ، برای سایر مدعیان نتیجه خوشحال کننده تری بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۱۶ آذر ۹۷ آغاز شد و در مهم ترین بازی هفته تیم شهرداری سیرجان در خانه برابر ملوان انزلی به تساوی رسید.

در این مسابقه که بانوان سبرجانی استقبال خوبی نیز از آن داشتند دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رسیدند. سارا ظهرابی نیا برای شهرداری سیرجان و سارا قمی برای ملوان گلزنی کردند.

بدین ترتیب تقابل مریم جهان نجاتی و مریم ایراندوست بدون برنده پایان یافت. نتیجه ای که برای هیچ یک از دو تیم نتیجه چندان بدی نیست البته هر دو تیم به خوبی می دانند در لیگی که مدعیان زیادی دارد یک تساوی می تواند به قیمت عقب افتادن از کورس تمام شود.

ملوان امسال پس از مدت ها دوباره در لیگ برتر آفتابی شده و می خواهد با قهرمانی به کارش پایان دهد . شهرداری سیرجان را نیز پس از نایب قهرمانی فصل گذشته ، فقط قهرمانی راضی می کند.

عارفه سید کاظمی ، فاطمه سهرابی ، فاطمه امینه برازجانی ، ساناز اباذر نژاد ، افسانه چترنور ، زهرا علیزاده ، فهیمه ارزانی ، سارا ظهرابی نیا ، سهیلا نظام آبادی ، فاطمه شجاعی و ملیکا متولی ترکیب اولیه سیرجان در این بازی را تشکیل دادند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.