19

هیئت خراسان‌رضوی 1 مس رفسنجان 8 / مشهد خسته ؛ مشهد بی رمق

  • کد خبر : 15744
  • 16 آذر 1397 - 19:15
هیئت خراسان‌رضوی 1 مس رفسنجان 8 / مشهد خسته ؛ مشهد بی رمق

هیئت فوتبال خراسان رضوی در روزی که بازیکنانش اشتباهات زیادی داشتند بازی را با نتیجه 8 بر 1 به میهمان خود واگذار کرد و مس رفسنجان از درخشش سهیلا رودسری نهایت استفاده را برد تا سه امتیاز مهم را از مشهد سوغات ببرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۱۶ آذر ۹۷ برگزار شد و برای مشهدی‌‌ها با تمام ۱۶ هفته گذشته فرق داشت.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در بازی‌های گذشته به نمایش می‌گذاشت عملکرد خوب آنها در زمین و ناکامی در کسب نتیجه بود. مربیان در نیم فصل نخست از بازی خوب بازیکنان جوان و کم سن و سال هیئت فوتبال خراسان رضوی شگفت زده می‌شدند و نامشان نیز برای نخستین بار بر زبان مربیان سرشناس جاری می‌شد.

در هفته هفدهم لیگ برتر، هیئت خراسان رضوی در سالن شهید بهشتی مشهد که نور مناسبی هم نداشت به دیدار مس رفسنجان ، تیم موفق هفته های اخیر لیگ رفت در حالی که دیگر از آن شور و حال و انگیزه بالا در تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی خبری نبود و اشتباهات فردی بازیکنان سبب شد در نیمه اول ۶ گل وارد دروازه این تیم شود.

شاگردان عاطفه رضایی عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و مزد این بازی خوب را هم گرفتند. در نیمه دوم تیم میزبان که البته سمیرا زمانیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت بهتر از ۲۰دقیقه ابتدایی بازی کرد و توسط رویا کلاتی به یک گل رسید.

از دیگر اتفاقات مهم نیمه دوم می‌توان به پنالتی که توسط رویا کلاتی از دست رفت اشاره کرد، نیکمت هیئت فوتبال معتقد بودند که دروازه‌بان در این صحنه خطا کرده که داور بازی این موضوع را رد و دستور به ادامه بازی داد.

زینب کرمی و محدثه محمدی که فصل پیش در مشهد بازی می‌کردند در این دیدار دو بازیکن تأثیر گذار برای مس بودند. سهیلا رودسری بازیکن خوب مس رفسنجان در این بازی با به ثمر رساندن ۳ گل بازی خوب خود را تکمیل کرد.

محدثه محمدی، فاطمه اعتدادی و عصمت داوودی کیا نیز هرکدام یک گل را به نام خود ثبت کردند و سحر زمانی با ۲ گل نقش خود را به خوبی در کار هجومی مس رفسنجان ایفا کرد.

بازی فیزیکی دو تیم سبب شد تا دو بازیکن از هیئت فوتبال از ناحیه چشم و کمر مصدوم شوند و قادر به ادامه بازی نباشند. زهرا بدلی با دست خالی این بار خسته تر از روزهای قبل به نظر می‌رسید این نشان دهنده آن است که باید توجه به این تیم افزایش یابد و از استعدادهای خوبی که در این استان وجود دارد بهر کافی برده شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.