16

پارس جنوبی بوشهر صفر شهرداری بم 7 / شروع دیوانه وار “زهرا گل!”

  • کد خبر : 15755
  • 16 آذر 1397 - 16:35

مداقع عنوان قهرمانی ، فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان را مقتدرانه و با یک پیروزی پر گل آغاز کردند. با شروعی دیوانه وار از زهرا قنبری ، بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر که در نهایت با یکسان کردن بوشهر با خاک همراه شد. چه شروع جذابی برای شهرداری بم. تیمی که فوتبال ایران به آن مدیون است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۱۶ آذر ۹۷ آغاز شد و شهرداری بم ، قهرمان فصل گذشته در زمینی گل آلود ۷ بار دروازه میزبان خود پارس جنوبی بوشهر را باز کرد تا شروعی باشکوه در لیگ داشته باشد.

بارندگی شدید پنج شنبه شب در بوشهر سبب شد زمین مسابقه دچار آب گرفتگی شود و در برخی نقاط زمین مسابقه به ارتفاع ۳ سانتی متر آب جمع شود. در نهایت محل مسابقه به زمین دیگری منتقل شد که وضعیتی بهتر نسبت به ورزشگاه اصلی داشت.

در نهایت بازی با تاخیری ۲ ساعت و نیمه آغاز شد اما وضعیت زمین یک عنصر منفی در عملکرد شهرداری بم بود. شهرداری بم تیمی متکی بر بازی زمینی است و در خانه نیز بر روی زمین بازی و تمرین می کند اما آن ها در بوشهر یاد گرفتند باید خود را برای بازی مبتنی بر توپ های بلند آماده کنند و احتمالا باز هم با شرایطی این چنینی روبرو خواهند شد.

حضور بازیکنان تیم شهرداری بم در اردوی تیم ملی به ضرر بازیکنان این تیم تمام شده بود اما بم در این بازی چندان به دردسر نیفتاد. پارس جنوبی نیز در شرایطی که به تازگی تیم خود را جمع و جور کرده ، نسبت به بضاعت و وضعیت آماده سازی اش تیم چندان بدی نشان نداد اما در اندازه ای بتواند قهرمان را متوقف کند توان نداشت.

ستاره بازی زهرا قنبری بود. “زهرا گل” شروعی دیوانه وار و رویایی داشت. او قصد تمام شدن ندارد و هر گاه که به میدان می رود ، بازی به بازی و مصاف به مصاف ، این را ثابت می کند. زهرا با ۴ گل پوکر خود را تکمیل کرد و از همین حالا پروژه تکراری اما همیشه جذابش یعنی خانم گلی لیگ را استارت زده است.

مونا حمودی دیگر چهره گلزن بازی بود که ۲ گل زد و عاطفه رمضانی هم زننده یکی از گل های تیم مرضیه جعفری بود. بم در نیمه نخست ۳ گل و در نیمه دوم ۴ گل به ثمر رساند.

شهرداری بم با این شروع خوب ، به رقبایی که خود را در قواره قهرمان احساس می کنند آماده باش داد. شهرداری بم با جدایی چند مهره خود قطعا تضعیف نشده است. به نظر می رسد آن ها خوب ها را از دست می دهند و خوب ترها را جذب می کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.