19

سپیدار قائم شهر صفر ذوب آهن اصفهان 5 / “شاهی” و پرچم های نیمه افراشته

  • کد خبر : 15774
  • 16 آذر 1397 - 19:09

در آغاز فصل تازه لیگ برتر فوتبال بانوان ، سپیدار قائم شهر تیم تازه وارد به لیگ برتر در خانه برابر ذوب آهن اصفهان شکست سنگینی را متحمل شد. ورزشگاه پرشور شهید وطنی این بار نه سکوهایی لبریز از جمعیت داشت و نه تیمی سربلند در میدان. اما این دلیل نمی شود که به سپیدار فرصت ندهیم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ یک روز پس از پیروزی نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال مردان برابر پیکان ، این امید وجود داشت که سپیدار ، نماینده فوتبال زنان قائم شهر نیز عیش قائم شهر را تکمیل کند اما ذوب آهن ، سپیدار را با واقعیات خود روبرو ساخت.

امروز در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان ، جمعه ۱۶ آذر ۹۷ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر ، سپیدار نماینده جدید مازندران در لیگ برتر فوتبال بانوان برابر ذوب آهن به میدان رفت و بازی را ۵ بر صفر به تیم اصفهانی باخت.

زهرا پورحیدر ۲ گل ، فاطمه عادلی ، مریم مهرابی و رقیه شهبازی برای ذوب آهن گلزنی کردند. به نظر می رسد این یک شروع انگیره بخش برای تیم تحت هدایت بیان محمودی باشد.

در روز پرچم های نیمه افراشته در “شاهی” ، در اردوی سپیدار اما اوضاع به سامان نبود. سارا آذری سرمربی سپیدار از این شکست سنگین ابراز تاسف کرد. به طور واقع بینانه فاصله فنی سپیدار و ذوب آهن به اندازه ای هست که نتوان از سپیدار بابت این باخت خانگی خرده گرفت.

سپیدار با تیمی تقریبا بی تجربه و برخاسته از عشق و علاقه دختران قائم شهر و شهرهای اطراف ، می خواهد سهمی در فوتبال زنان ایران داشته باشد. گرچه سارا آذری می گوید آن ها به رتبه خوبی در جدول هم فکر می کنند اما به نظر می رسد آن ها باید این فصل را با صبوری مطلق سپری کنند.

پیروزی یک طرفه ذوب آهن در قائم شهر و سایر نتایج نشان داده لیگ 97 همانند جامعه ایرانی ، دو طبقه دارد. مرفه ها با امکانات خوب و بازیکنان باکیفیت و قشر آسیب پذیر که آمار تیم های لیگ را افزایش می دهند و تلاش می کنند در مقابل غول هایی که تعدادشان بیش از یکی از دو تیم است ، ضربه ای روحیه بخش حواله حریف کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.