14

مدال برنز ثریا آقایی در مسابقات بین المللی بدمینتون نپال

  • کد خبر : 15888
  • 19 آذر 1397 - 13:01

ثریا آقایی چهره بین المللی بدمینتون زنان ایران این بار در مسابقات بین المللی نپال خوش درخشید. او توانست هم در مسابقات انفرادی تا نیمه نهایی پیش برود و هم در مسابقات دوبل مقام سوم مشترک را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  ثریا آقایی دختر بدمینتون باز و خوشنام ایران در مسابقات بین المللی نپال موفق شد مقام سوم در هر دو بخش انفرادی و دوبل را کسب کند. او برای کسب امتیاز در رنکینگ جهانی در این مسابقات شرکت کرده است.

مسابقه نیمه نهایی مسابقات بین المللی بدمینتون نپال در شهر کاتماندو در قسمت انفرادی در حالی به انجام رسید که ثریا آقایی ملی پوش بدمینتون ایران با پذیرش باخت برابر حریفی از میانمار از صعود به دیدار پایانی این پیکارها باز ماند و به مقام سوم مشترک رسید و صاحب مدال برنز شد.

 ثریا در این مسابقه با حساب ۲ بر صفر و با نتایج ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۵ مقابل تت تار توزار از میانمار بازنده شدو از صعود به بازی نهایی بخش یک نفره بانوان این مسابقاتباز ماند.

آقایی در مسابقات دوبل نیز رقابت کرد به طوری که در نیمه نهایی رقابت های دو نفره ، تیم مشترک ایران و میانمار با ترکیب ثریا آقایی و تت تار توزار با شکست برابر تیم دوبل از سریلانکا از صعود به فینال مسابقات بین المللی نپال باز ماند و به مقام سوم مشترک رسید.

در این دیدار تیم دونفره ایران و میانمار در مصاف با تیم دونفره بنگلادش بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ و امتیازات ۲۱ بر ۱۵ ، ۱۹ بر ۲۱ و ۲۲ بر ۲۰ باخت و از راهیابی به فینال پیکارهای دو نفره ناکام ماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.