عملکرد شهسواری و اشتری در تور بین المللی تنیس روی میز فنلاند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

عملکرد شهسواری و اشتری در تور بین المللی تنیس روی میز فنلاند

  • کد خبر : 15892
  • 19 آذر 1397 - 13:34
عملکرد شهسواری و اشتری در تور بین المللی تنیس روی میز فنلاند

ندا شهسواری و مهشید اشتری ۲ پینگ پنگ باز ایرانی بودند که همراه با حمیده ایرانمنش مربی تیم ملی در تور بین المللی تنیس روی میز فنلاند شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ حضور ندا شهسواری و مهشید اشتری بازیکنان مطرح تنیس روی میز ایران همراه با حمیده ایرانمنش به عنوان مربی در تور بین المللی فنلاند گامی برای میدان دیدن چهره های موفق ملی پوش ایران بود.

در بخش تیمی تیم ملی تنیس روی میز ایران با وجود شایستگی مقابل اوکراین با نتیجه ۲ بر یک بازنده شد و به دلیل تک حذفی بودن جدول از گردونه مسابقات کنار رفت. در این دیدار ندا شهسواری مقابل حریف اوکراینی خود با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یافت.

اما در بخش انفرادی ، هر ۲ نماینده ایران مسابقات زیادی را برگزار کردند. ندا شهسواری ۴ بر ۲ ریکی اسکاتت از نروژ را شکست داد و ۴ بر صفر برابر آناستازیا بورکوآ از روسیه بازنده شد. او در ادامه برابر امینه ارنست از هلند ۴ بر صفر صاحب برتری شد.

شهسواری سپس در یک بازی نزدیک برابر الیزابت آبرامیان از روسیه ۴ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد اما سپس برابر پینگ پنگ بازی از اسلوونی ۴ بر ۲ برنده شد. ندا شهسواری در ادامه ۴ بر یک برابر اولگا ویشیکوا از روسیه ۴ بر یک بازنده شد و در نهایت با پیروزی ۴ بر یک برابر ورونیکا وولوویژ از لهستان به کار خود پایان داد.

مهشید اشتری نیز در اولین مسابقه ۴ بر صفر به هانا کیم از کره جنوبی باخت اما در بازی دوم جنی ادوینسون از سوئد را ۴ بر یک شکست داد. سومین مسابقه مهشید اشتری با برد ۴ بر ۳ او برابر کارولینا پک از لهستان همراه بود و سپس مهشید اشتری و ندا شهسواری ، تقابل ۲ ایرانی را برگزار کردند که ندا شهسواری این بازی را ۴ بر ۳ به سود خود پایان داد.

اشتری در بازی بعدی خود برابر مگان گیدنی از انگلیس ۴ بر یک به برتری رسید و سپس نامین باسان از سوئد را ۴ بر ۲ شکست داد. اشتری با پیروزی ۴ بر ۲ برابر حریفی از فنلاند و ۴ بر یک برابر اریکا فرونت از سوئد به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.