12

مبنا تجارت کاسپین صفر پیکان 3 / پایان خوش پیکان با بیم و امید

  • کد خبر : 15970
  • 23 آذر 1397 - 12:26
مبنا تجارت کاسپین صفر پیکان 3 / پایان خوش پیکان با بیم و امید

پیکان با پیروزی برابر مبنا تجارت کاسپین نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال بانوان را با بیم و امید به پایان برد. بیم باقی ماندن در همین رتبه دوم جدول تا پایان و امید به بازگشت به صدر در نیم فصل دوم و جبران مافات شکست اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان به پایان نیم فصل خود رسید و در یکی از بازی های هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر روز پنج شنبه ۲۲ آذر تیم پیکان برابر مبنا تجارت کاسپین ۳ بر صفر پیروز شد.

پیروزی شاگردان میترا شعبانیان در این بازی قابل پیش بینی بود. آن ها مسیر جبران مافات شکست در اصفهان برابر ذوب آهن را پیش روی خود می بینند و به همین دلیل بدون حرف و حدیث باید برنده سایر بازی های خود باشند.

پیکان به لطف درخشش ستاره هایش در این بازی توانست بدون دردسر برنده بازی باشد. در ست اول مبنا تجارت از امتیاز ۱۴ فراتر نرفت و ۲۵ بر ۱۴ بازنده شد. در ست دوم باز هم پیکان بود که برتری خود را بر بازیکنان جوان مبنا تجارت دیکته کرد و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد.

در نهایت در ست سوم در بهترین نمایش مبنا تجارت کاسپین ، نتیجه پایانی ۲۵ بر ۲۰ به سود پیکان بود. مبنا تجارت کاسپین که متشکل از بازیکنان تیم ملی امید است در این بازی در اواخر بازی ، نمایش خوبی داشت اما کیفیت لازم برای دست زدن به کارهای بزرگ در این تیم دیده نمی شد که البته کاملا طبیعی بود.

با این نتیجه پیکان با یک امتیاز کمتر از ذوب آهن در جدول نیم فصل دوم شد و این رتبه دوم در شرایطی به رتبه اول تبدیل می شود که آن ها بتوانند ذوب آهن را در تهران شکست دهند. موضوعی که هر روز به آن فکر می کنند.

برای مبنا تجارت کاسپین نیز ، شاید مهم ترین هدف چهارم شدن و ایجاد دردسر برای نماینده اصفهان در ادامه لیگ است اما رتبه پنجمی آن ها و آخر نشدن در لیگ ، تضمین شده به نظر می رسد. آن ها تیمی دوست داشتنی اند.

عکس : مونا هوبه فکر

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.