ملوان صفر سپاهان 1 / فتح سن سیروس به دست دختران شهبازی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

ملوان صفر سپاهان 1 / فتح سن سیروس به دست دختران شهبازی

  • کد خبر : 15978
  • 23 آذر 1397 - 13:15
ملوان صفر سپاهان 1 / فتح سن سیروس به دست دختران شهبازی

مهم ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی بزرگ سپاهان در انزلی همراه بود. سمیه شهبازی و شاگردانش سن سیروس را با گل الهام فرهمند فتح کردند و این شکست در اولین بازی خانگی ، پس از بازگشت برای ملوان تلخ و ناامید کننده بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۲۳ آذر برگزار شد و در مهم ترین بازی هفته دوم در انزلی ، ملوان بندر انزلی و سپاهان اصفهان با هم روبرو شدند. جدالی بین دو مدعی قهرمانی.

در دیداری که استقبال خوبی از سوی تماشاگران هوادار ملوان از آن صورت گرفته بود ملوان نتوانست اولین دیدار خانگی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد. یک گل از کاپیتان الهام فرهمند در نیمه دوم و در دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی عیش سپاهان را کامل کرد.

شاید در نگاه اول ، یک گل از روی نقطه پنالتی ساده به نظر برسد اما الهام فرهمند همیشه نقش اصلی را در ماموریت های ویژه تیمش ایفا کرده. واضح است که او تمام تیم نیست اما تیم هم بدون او ، فاقد ستون است ، فاقد رهبر و فاقد روح.

پیروزی بزرگ سپاهان در انزلی برای این تیم فراتر از یک برد ساده است. چیزی شبیه به یک پیروزی ۶ امتیازی. تیم سمیه شهبازی انزلی را به سادگی فتح نکرد. آن ها مجبور بودند در زمینی که در برخی نقاط گل آلود بود بازی کنند و در سوی دیگر ، تیم مریم ایراندوست نتوانست از امتیاز میزبانی اش استفاده کند.

در روزی که دیدار دو تیم با ۱۰ دقیقه تاخیر به دلیل برگزاری مراسم بزرگداشت آتنا محمدی، دروازه‌بان فقید ملوان و تجلیل از خانواده او آغاز شد دو تیم در هر دو نیمه تلاش هایی برای رسیدن به گل داشتند اما یک پنالتی با خطایی که روی هاجر دباغی در محوطه جریمه ملوان صورت گرفت سرنوشت بازی را تعیین کرد.

اتفاق مهم دیگر بازی ، تلفاتی بود که سپاهان در این بازی داد و این ، بهای پیروزی در سن سیروس بود. شقایق روزبهان به دلیل برخورد استوک بازیکن حریف با قفسه سینه و شیوا فاضلی به دلیل آسیب دیدگی کتف در نیمه نخست ، تا پایان بازی با آسیب دیدگی شدیدشان کنار آمدند تا برنامه های سمیه شهبازی مختل نشود.

مانیا آسادوریان هم در اوایل نیمه دوم در پس برخورد با بازیکن خودی ، الهام فرهمند از ناحیه سر دچار شکستی سر شد ، از بازی بیرون رفت و به بیمارستان منتقل شد. مانیا به همراه دو مصدوم دیگر سپاهان ممکن است نتوانند سپاهان را در بازی آینده این تیم همراهی کنند.

بدین ترتیب ، سپاهان با دست پر به خانه باز می گردد. آن ها ۳ امتیاز حیاتی را از مسابقه ای به دست آوردند که می توانست برای آن ها پرمخاطره پیش رود و این برد ، شاید در آینده – آن جا که جنگ قهرمانی بالا می گیرد – ارزش خود را بیش از پیش نشان دهد.

گزارش : حامد اسماعیلی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.