18

دانشگاه گلستان 43 دانشگاه آزاد 63 / پیروزی در گرگان با دبل دبل فروتن فر

  • کد خبر : 15983
  • 23 آذر 1397 - 14:26
دانشگاه گلستان 43 دانشگاه آزاد 63 / پیروزی در گرگان با دبل دبل فروتن فر

در هفته نخست از دور برگشت مرحله نخست گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم دانشگاه آزاد از گروه یک در گرگان موفق به شکست دانشگاه گلستان شد تا همچنان پا به پای هیرو و پالایش نفت برای صدرنشینی تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته ششم از لیگ برتر بسکتبال بانوان روز پنج شنبه ۲۲ آذر برگزار شد و در یکی از بازی ها در گرگان تیم دانشگاه گلستان در خانه برابر تیم قدرتمند دانشگاه آزاد ۴۳ بر ۶۳ تسلیم شد.

دانشگاه گلستان در این بازی با ترکیب اولیه مهلا طاهری ، نیلوفر مفیدی ، نیکو فتاحیان ، مریم حبیبی زاده و رضوانه مکی با هدایت نیکا بیک لیکلی به میدان رفت و تیم داتشگاه آزاد نیز ارنج مائده پورحیدر ، لوسینه آسادوریان ، فرزانه فروتن فر ، سحر نجفی و شیدا شجاعی را با مربیگری آزاده زمان پور به میدان فرستاد.

در این مسابقه در کوارتر اول دانشگاه آزاد ۱۱ بر ۹ و در کوارتر دوم ۱۳ بر ۸ پیروز شد تا در نیمه نخست ۲۴ بر ۱۷ پیروز یکی از کم امتیاز ترین بازی های لیگ شود. در کوارتر سوم دانشگاه آزاد از غفلت میزبان استفاده کرد و با پیروزی ۲۳ بر ۱۳ ، اختلاف مجموع امتیازات را به عدد ۱۷ رساند.

در کوارتر چهارم دانشگاه آزاد با حفظ جریان بازی این بار ۱۶ بر ۱۳ پیروز شد و با برد در هر ۴ کوارتر در نهایت با ۲۰ امتیاز اختلاف تیم سخت کوش دانشگاه گلستان را از پیش رو برداشت.

فرزانه فروتن فر بازیکن دانشگاه آزاد ستاره این بازی بود. او نزدیک به ۳۹ دقیقه در میدان حضور داشت و با ثبت ۲۲ امتیاز و ۱۱ ریباند ، دبل دبل کرد. لوسینه آسادوریان دیگر چهره شاخص تیم دانشگاه آزاد بود که در ۲۷ دقیقه حضور در میدان ، ۱۸ امتیاز به دست آورد.

رضوانه مکی نیز با کسب ۱۲ امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن تیم دانشگاه گلستان در این بازی بود. شکیبا کائید از تیم دانشگاه آزاد نیز با ۶ پاس منجر به گل بهترین آمار در این آیتم را از آن خود کرد.

با این پیروزی تیم دانشگاه آزاد همچنان تیم دوم جدول گروه یک است و همگام با هیروی صدرنشین و پالایش نفت آبادان پیش می رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.