هیرو تهران 115 باژوند بوشهر 40 / بیرحم ، حریص و نابودگر ! | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

هیرو تهران 115 باژوند بوشهر 40 / بیرحم ، حریص و نابودگر !

  • کد خبر : 15987
  • 23 آذر 1397 - 12:31
هیرو تهران 115 باژوند بوشهر 40 / بیرحم ، حریص و نابودگر !

در مسابقه ای عجیب و یک طرفه ، هیرو قاطع ترین پیروزی یک تیم بر دیگری در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال بانوان را به دست آورد. هیرو پس از شوک شکست برابر دانشگاه آزاد ، به ذات نابودگرانه خود بازگشت. بیرحم و حریص در کسب امتیازات بیشتر و بیشتر

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان روز پنج شنبه ۲۲ آذر تیم هیرو تهران میزبان باژوند بوشهر بود و در مسابقه ای که به نظر می رسید بیشتر جنبه یک بازی تدارکاتی را برای سرخ ها دارد هیرو باز هم از مرز یکصد امتیاز عبور کرد.

سه رقمی کردن حریف ، کاری است که تیم تحت هدایت پوران عباسی در آن تخصص دارد. آن ها برای سومین بار در ششمین مسابقه بود که این کار را انجام می دادند و در یک بازی هم برای سه رقمی کردن حریف فقط ۲ امتیاز کم آوردند.

هیرو پس از شکست شوکه کننده برابر دانشگاه آزاد ، از نظر روانی ریکاوری شده بود. آن ها به همان تیم بیرحم ، حریص و نابودگری تبدیل شده بودند که از آن ها انتظار می رود و این روند را در جریان مسابقه برابر باژوند ، تیم بی دفاع جنوبی به واصح ترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند.

هیرو در این بازی با ترکیب آغازین ادنا عیساییان ، روژانو محمودی ، شادی عبدالوند ، پریسا یعقوبی و گلشید امیدیان با هدایت پوران عباسی وارد زمین شد. باژوند نیز با ترکیب نیلان گلکار ، زهرا رحیم پور ، مریم فرهنگ رنجبر ، دریا فرهاد پور و سنا بیداویسی با مربیگری فرشته باژوند به میدان رفت.

نتیجه ای که در کوارتر اول به دست آمد تکلیف بازی را یکسره کرد. پیروزی ۳۲ بر ۹ هیرو در یک چهارم آغازین مسابقه نشان داد سطح فنی دو تیم تا چه اندازه با هم متفاوت است. در کوارتر دوم پیروزی با حساب ۲۴ بر ۱۱ به سود هیرو بود.

در کوارتر سوم هیرو ۲۸ بر ۱۱ و در کوارتر چهارم ۳۱ بر ۹ پیروز شد و باژوند در هیچ یک از مقاطع بازی حتی به هیروی پرستاره نزدیک هم نشد. گلشید امیدیان ، برج بلند هیرو در این بازی رکورد تازه ای خلق کرد و با ۲۸ دقیقه حضور در میدان یک تنه ۳۳ امتیاز و ۱۷ ریباند ثبت کرد تا دبل دبل خود را کامل کند. او اگر دقایق بیشتری در میدان حضور پیدا می کرد احتمالا تریپل دبل می کرد.

شادی عبدالوند مهره برجسته و یکی از موتورهای امتیاز آور هیرو در این بازی با حضور تقریبی ۳۲ دقیقه در میدان ، ۲۴ امتیاز کسب کرد و با ۹ پاس منجر به گل ، یک پاس تا دبل دبل کم آورد. ادنا عیساییان هم در ۲۹ دقیقه بازی در میدان ، ۲۳ امتیاز ، ۱۳ ریباند و دبل دبل برای هیرو ثبت کرد.

مریم حیدری نیز در ۱۶ دقیقه بازی ۱۳ امتیاز برای هیرو کسب کرد. مریم فرهنگ رنجبر نیز با کسب ۱۷ امتیاز ، باارزش ترین بازیکن باژوند بود اما بازی خوب او در برابر ستاره های هیروی کهکشانی به چشم نیامد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.