19

گاز تهران 46 پالایش نفت آبادان 79 / تعظیم گاز به مثلث سیاهی ، شهریاری و اسدی

  • کد خبر : 15998
  • 23 آذر 1397 - 15:49
گاز تهران 46 پالایش نفت آبادان 79 / تعظیم گاز به مثلث سیاهی ، شهریاری و اسدی

در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان و از گروه یک تیم پالایش نفت آبادان در تهران برابر گاز پیروز شد. مثلث الناز سیاهی ، ناهیده اسدی و فائزه شهریاری بیشترین نقش را در برد نفت ایفا کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان آغاز شد و در هفته ششم این مسابقات از گروه یک روز پنج شنبه ۲۲ آذر در تهران ، تیم گاز تهران برابر پالایش نفت آبادان ۴۶ بر ۷۹ بازنده شد.

فرانک طیاری در این بازی گاز را با ترکیب اولیه غزال فرمهینی فراهانی ، شهناز سمیعیان ، پریسا کرمی ، زهرا زمانی نژاد و سیده عاطفه نقیب السادات به میدان فرستاد و زهرا مرتضی زاده نیز پالایش نفت را با ترکیب نیلوفر مظاهری ، ناهیده اسدی ، فائزه شهریاری ، الناز سیاهی و فاطمه شهریاری راهی زمین کرد.

نفت شروع خوبی در این بازی داشت و پیروزی ۲۳ بر ۷ در کوارتر نخست نشان داد نباید انتظار خلق شگفتی را از گاز داشت با این حال بهترین نمایش گاز در طول بازی در کوارتر دوم رخ داد و گاز توانست در این کوارتر ۲۰ بر ۱۶ پیروز شود و اندکی اختلاف جمع امتیازات را کاهش دهد.

در نیمه دوم ، پالایش نفت با محوریت ناهیده اسدی ، فائزه شهریاری و الناز سیاهی دوباره جریان بازی را به دست گرفت و ۲۲ بر ۸ کوارتر سوم را به سود خود پایان داد. در کوارتر پایانی گاز ناامیدانه برای کاهش اختلاف تلاش می کرد اما در این بخش از مسابقه هم پیروزی ۱۸ بر ۱۱ به سود میهمان رقم خورد.

مطابق معمول بازی های گذشته نفت ، ستاره این تیم ناهیده اسدی بود. او در ۲۹ دقیقه برای پالایش نفت ۲۲ امتیاز کسب کرد. فائزه شهریاری نیز در زمان تقریبی ۳۲ دقیقه ای حضور در میدان ۲۱ امتیاز به دست آورد و کاپیتان الناز سیاهی در زمان تقریبی ۳۴ دقیقه بازی ، ۱۸ امتیاز و ۹ ریباند ثبت کرد و یک ریباند تا دبل دبل فاصله داشت.

اما ستاره تیم گاز در این بازی پریسا کرمی بود که موفق به دبل دبل هم شد. پریسا ۳۵ دقیقه برای گاز بازی کرد ، ۱۸ امتیاز کسب کرد ، ۱۴ ریباند ثبت کرد و با ۱۲ دفاع موفق عملکرد بسیار خوبی ارائه کرد.

در جدول پالایش نفت آبادان هم امتیاز با دانشگاه آزاد و هیرو پیش می رود و تیم سوم جدول است اما گاز همچنان ، تنها یک برد را در مقابل تعداد پیروزی های خود در جدول گروه یک می بیند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.