گروه بهمن 92 خانه بسکتبال بندر عباس 35 / دبل دبل تایم با کاپیتان سعیده و سایرین | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

گروه بهمن 92 خانه بسکتبال بندر عباس 35 / دبل دبل تایم با کاپیتان سعیده و سایرین

  • کد خبر : 16001
  • 23 آذر 1397 - 18:58
گروه بهمن 92 خانه بسکتبال بندر عباس 35 / دبل دبل تایم با کاپیتان سعیده و سایرین

در ادامه هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان گروه بهمن موفق شد پیروزی دیگری به دست بیاورد. آن ها در مسیر تعقیب نامی نو حق اشتباه ندارند و البته تیم دیگری در گروه دوم یارای متوقف کردن آن ها را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه ۲۲ آذر آغاز شد و تیم گروه بهمن در تهران در یک بازی آسان برابر خانه بسکتبال بندر عباس اجازه نفس کشیدن به نماینده هرمزگان نداد و ۹۲ بر ۳۵ پیروزی یک طرفه ای کسب کرد.

در این مسابقه گروه بهمن با ترکیب اولیه سعیده علی ، شادی دارستانی ، کیمیا یزدیان طهرانی ، سارا اعتماد و دلارام وکیلی با مربیگری فریناز طائر پور به میدان آمد و خانه بسکتبال بندر عباس نیز ترکیب آغازین زهرا تندرو ، مهسا پرانداخ ، مرضیه تندرو ، محبوبه مدارایی و عسل محسنی را با هدایت هنگامه هنگام پور برگزید.

شروع میهمان در این بازی فاجعه بار بود. باور کردنی نیست که آن ها در کوارتر اول تنها ۳ امتیاز به دست آورده باشند. ۳ امتیاز آن ها روی سه پنالتی پرانداخ ، مرضیه تندرو و مرضیه فراهانی به دست آمد اما گروه بهمن در کوارتر اول ۲۲ امتیاز کسب کرد.

در نیمه دوم اوضاع برای خانه بسکتبال بندر عباس بهتر شد اما آن ها همچنان حریف گروه بهمن نبودند و این کوارتر ۲۴ بر ۱۲ به سود بهمن پایان یافت تا نیمه اول ۴۶ بر ۱۵ به سود تیم طائر پور پایان یابد.

در کوارتر سوم گروه بهمن ۱۸ بر ۶ و در کوارتر چهارم ۲۸ بر ۱۴ برنده بود و در نهایت حریف هرمزگانی اش را با اختلاف خیره کننده ۵۷ امتیاز شکست داد. این پیروزی قاطع می تواند در شرایط تساوی امتیازات به کمک گروه بهمن بیاید.

در روز دبل دبل ها در این بازی ، کیمیا یزدیان طهرانی و سعیده علی برای بهمن دبل دبل کردند. کاپیتان سعیده علی در ۳۵ دقیقه حضور در میدان ۲۲ امتیاز و ۱۴ پاس منجر به گل و دبل دبل ثبت کرد. کیمیا یزدیان طهرانی جوان نیز در ۳۴ دقیقه بازی برای بهمن ، ۲۲ امتیاز و ۱۹ ریباند ثبت کرد تا او هم دبل دبل کند.

مریم ایزدبین دیگر چهره ویژه بازی بود. او با وجود حضور ۱۹ دقیقه ای در زمین برای گروه بهمن ، ۱۸ امتیاز گرفت و ۱۴ ریباند داشت تا او نیز سومین دبل دبل کننده گروه بهمن در این بازی باشد. آمار دلارام وکیلی شامل ۶ امتیاز و ۱۵ ریباند در ۲۴ دقیقه بازی و سارا اعتماد ۱۱ امتیاز و ۹ ریباند در ۲۵ دقیقه بازی بود.

در ترکیب تیم خانه بسکتبال بندر عباس ، مرضیه فرهادی با کسب ۱۲ امتیاز در ۲۸ دقیقه حضور در زمین ، امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.