راه یاب ملل مریوان 1 شهرداری سیرجان 1 / متولی ، گل حاتم نژاد را پرپر کرد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

راه یاب ملل مریوان 1 شهرداری سیرجان 1 / متولی ، گل حاتم نژاد را پرپر کرد

  • کد خبر : 16005
  • 23 آذر 1397 - 19:33
راه یاب ملل مریوان 1 شهرداری سیرجان 1 / متولی ، گل حاتم نژاد را پرپر کرد

در یکی دیگر از بازی های مهم هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان ، راه یاب ملل مریوان در خانه از پس شهرداری سیرجان برنیامد. دو تیم در حالی امتیازات را تقسیم کردند که به نظر می رسد همه چیز در لیگ جدید غیر قابل پیش بینی است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۲۳ آذر برگزار شد و در روزی که نگاه ها به مصاف ملوان و سپاهان در انزلی معطوف شده بود یک بازی مهم دیگر در کردستان برگزار شد.

تیم فوتبال راه یاب ملل مریوان پس از برد قاطع هفته نخست برابر خلیج فارس شیراز برابر شهرداری سیرجان قرار گرفت در حالی که شهرداری سیرجان هم مثل راه یاب ملل تیمی مدعی قهرمانی بود و در بازی اول در سیرجان برابر ملوان مساوی کرده بود.

دیدار دو تیم با یک پنالتی زودهنگام آغاز شد. زهرا حاتم نژاد مهاجم کهنه کار و چارچوب شناس راه یاب ملل از روی نقطه پنالتی اولین گل فصل خود را وارد دروازه شهرداری سیرجان کرد تا میهمان با شوک مواجه شود.

چند دقیقه بعد سارا ظهرابی نیا بازیکن ارزشمند شهرداری سیرجان در محوطه جریمه راه یاب ملل نقش بر زمین شد اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت و این اتفاق با اعتراض تیم شهرداری سیرجان همراه شد.

در ادامه شهرداری سیرجان که به دنبال جبران مافات بود فرصت گلزنی را با ضربه سهیلا نظام آبادی به دست آورد اما این بار تیرک دروازه راه یاب ملل این تیم را نجات داد تا نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان برسد.

راه یاب ملل که پیروزی را در مشت خود داشت و برای شنیدن سوت پایان بازی لحظه شماری می کرد در تلاش بود تا با ارائه یک بازی تاخیری و آرام کردن جریان بازی از فشار شهرداری سیرجان بکاهد و روی ضد حملات به حریف ضربه بزند اما اندوخته راه یاب ملل در نیمه دوم بالاخره از دست رفت.

ملیکا متولی بازیکن آماده این روزهای شهرداری سیرجان در نیمه دوم قفل دروازه راه یاب ملل را گشود و بازی را مساوی کرد. پس از گل تساوی بخش ، شهرداری سیرجان حملات بیشتری برای پیروزی ترتیب داد اما راه یاب ملل بازی را کنترل کرد تا در این بازی با کمتر از یک امتیاز ، میدان را ترک نکند.

با این تساوی ، مدعیان بیش از دو تیم خوشحال شدند. شهرداری سیرجان هنوز پیروز نشده و راه یاب ملل اولین تساوی را متحمل شده است. هر دو تیم برای ساختن رویاهای خود باید در امتیاز از دست دادن خسیس تر باشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.