17

نامی نو اصفهان 58 نارسینای تهران 52 / پیروزی خفیف و متزلزل صدرنشین

  • کد خبر : 16009
  • 23 آذر 1397 - 20:06
نامی نو اصفهان 58 نارسینای تهران 52 / پیروزی خفیف و متزلزل صدرنشین

تیم بسکتبال نامی نو اصفهان گرچه در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان از سد نارسینا هم گذشت اما این پیروزی را خفیف و متزل به دست آورد. با این حال آن ها همچنان در گروه دوم صدرنشین هستند گرچه این صدرنشینی تثبیت شده نیست.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان آغاز شد از گروه دوم روز پنج شنبه ۲۲ آذر در اصفهان، تیم بسکتبال نامی نوی اصفهان توانست ۵۸ بر ۵۲ برابر نارسینای تهران به پیروزی برسد.

پیروزی نامی نو از پیش مسجل بود اما نکته عجیب برد متزلزل تیم سپیده جعفری بود به طوری که آن ها فقط با ۶ امتیاز اختلاف نارسینا را شکست دادند آن هم در شرایطی که می دانند تفاضل گل ممکن است عاملی تعیین کننده در آینده برای آن ها باشد.

نامی نو در این بازی با ترکیب اولیه بهاره زوار زادگان ، ساغر آجیلی ، الهام رنجبر ، آناهیس خداوردیان و معصومه اسماعیل زاده با هدایت سپیده جعفری به میدان رفت در حالی که مژگان خدادادی یکی از سه ضلع مثلث قدرت خود را در اختیار نداشت.

ندا عسگرنیا نیز نارسینا را با ترکیب آغازین نیلوفر باقری ، یاسمن محمدی ، غزل هژبر ، روژین جلفا و سایه صدیقی به میدان فرستاد. گرچه در کوارتر اول ، نامی نو ۲۱ بر ۸ پیروز شد و اجازه نفس کشیدن به نارسینا نداد اما کسی فکر آن را نمی کرد که نامی نو در نهایت نان همین کوارتر را بخورد و در ۲ کوارتر از ۴ کوارتر برابر نارسینا بازنده شود. آیا این یک زنگ خطر برای نامی نو است؟

در کوارتر دوم نارسینا با پیروزی ۱۳ بر ۱۲ زنگ خطر را برای نامی نو به صدا درآورد اما آن ها زمانی این زنگ خطر را جدی گرفتند که در کوارتر سوم ۱۸ بر ۱۱ بازنده شدند. در کوارتر سوم نارسینای شجاع ۱۴ بر ۱۳ بازنده شد. به نظر می رسد نارسینا برای شگفتی سازی فقط از یک عامل بی بهره بود : خودباوری. آن ها می توانستند همه نگاه ها را به خود خیره کنند.

معصومه اسماعیل زاده ، ام وی پی فصل گذشته در این بازی در ۳۷ دقیقه حضور در میدان ۲۴ امتیاز به دست آورد و ۱۹ ریباند داشت و دبل دبل کرد. در ترکیب نارسینا ، روژین جلفا در ۳۷ دقیقه بازی ۱۲ امتیاز و ۱۱ ریباند داشت تا او هم در این بازی دبل دبل کند.

یاسمن محمدی نیز در ۳۰ دقیقه حضور ۱۹ امتیاز برای نارسینا کسب کرد و یکی از چهره های موفق نارسینا در روز کم فروغ نامی نو بود. ساغر آجیلی بازیکن همیشه موفق نامی نو در این بازی ۹ امتیاز برای تیم میزبان به دست آورد.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.