23

پاز تهران 67 صدرای شیراز 65 / صدرا روی نوار ناکامی

  • کد خبر : 16011
  • 23 آذر 1397 - 20:46
پاز تهران 67 صدرای شیراز 65 / صدرا روی نوار ناکامی

ششمین هفته از لیگ برتر بسکتبال بانوان با شکست دیگری برای صدرای شیراز همراه بود. صدرا که در بازی های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده این بار در تهران و در جدال نفس گیر برابر پاز با ۲ امتیاز اختلاف ، شکست غم انگیزی را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته ششم رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه دوم روز پنج شنبه ۲۲ آذر دنبال شد و در تهران تیم بسکتبال پاز تهران ۶۷ بر ۶۵ برابر صدرای شیراز به برد شیرینی دست پیدا کرد.

زهرا قیس ، غزاله رضایی ، نرگس عظیمیان ، عاطفه محراب بیگی و شیوا هویدی با مربیگری سیده مهسا حسینی ترکیب اولیه پاز در این بازی را تشکیل دادند و برای تیم صدرا ، زهرا گرگین ، ندا حقیقی ، زهرا حلبی ساز ، زهرا حق جو و هاله شیبانی با مربیگری سرور روانی پور به میدان رفتند.

بازی در کوارتر نخست نفس گیر بود و با تساوی ۱۷ بر ۱۷ پایان یافت. در کوارتر دوم پاز توانست ۱۹ بر ۱۳ صدرا را شکست دهد و این نتیجه به پاز کمک بزرگی برای پیروزی کرد. در کوارتر سوم باز هم این پاز بود که برنده شد و ۱۹ بر ۱۶ حریف را برد.

در کوارتر چهارم صدرا بازگشتی ناکام به بازی داشت. شاگردان سرور روانی پور که بازی را از دست رفته می دیدند در کوارتر چهارم ۱۹ بر ۱۲ پیروز شدند اما برای بردن بازی به اور تایم ۲ امتیاز کم آوردند تا حسرت کوارتر دوم را بخورند.

زهرا قیس بازیکن تیم پاز در این بازی ۴۰ دقیقه تمام برای تیمش بازی کرد ، ۱۹ امتیاز کسب کرد و با ثبت ۱۵ ریباند دبل دبل کرد. ریحانه حشتمی دیگر چهره موفق پاز در این بازی بود که نقش مهمی در برد پاز داشت.

ریحانه در این مسابقه با ۲۰ امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود و کمی بیش از ۳۶ دقیقه در میدان حضور داشت و ۴ ریباند ، ۵ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی ثبت کرد تا در آیتم توپ ربایی نیز موفق ترین بازیکن میدان باشد.

در صدرای شیراز ، زهرا حق جو با ۱۴ امتیاز و ۱۰ ریباند ، همانند زهرا قیس دبل دبل کرد. زهرا حلبی ساز با ۱۷ و زهرا گرگین با ۱۶ امتیاز دیگر بازیکنان امتیاز آور و مهم صدرا در این بازی بودند اما درخشش آن ها نتوانست به صدرا برای کسب پیروزی کمک کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.