شرط حضور در تیم ملی تکواندوی بانوان: اخلاق فدای کیفیت فنی نمی‌شود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

شرط حضور در تیم ملی تکواندوی بانوان: اخلاق فدای کیفیت فنی نمی‌شود

  • کد خبر : 16127
  • 04 دی 1397 - 8:15
شرط حضور در تیم ملی تکواندوی بانوان: اخلاق فدای کیفیت فنی نمی‌شود

اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان در فضایی پرحاشیه آغاز شد. فدراسیون تکواندو و کادر فنی تیم ملی ترجیح داده‌اند در این باره اظهار نظری نداشته باشند اما اظهارات اخیر نایب رئیس فدراسیون تکواندو نشانگر پایبندی جدی فدراسیون به اخلاق مداری تکواندوکاران است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران  – مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان از دوشنبه در خانه تکواندوی فدراسیون گشایش یافت و ۱۸ تکواندوکار در این مرحله از اردو حضور دارند تا برای به دست آوردن جایگاه ثابت در تیم ملی رقابت کنند.

به نقل از طرفداری ، تیم ملی تکواندوی بانوان ماه‌های حساسی را در پیش رو دارد چنان که باید در مسابقات قهرمانی جهان در منچستر شرکت کند و پس از آن خود را مهیای حضور در فرآیند کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو خواهد کرد.

زهرا علیزاده، نگار قدیانی، آیدا خورشیدی، ناهید کیانی، دنیا محمدی، مهسا پورمیرزای، فاطمه اموری، نرگس میرنوراللهی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، فاطمه جعفری، مهسا کیا دلیری، صدف امیر، یلدا ولی‌نژاد، کیمیا همتی، شهربانو دامغانی‌نژاد، اکرم خدابنده و ملیکا میرحسینی نفرات حاضر در اردو هستند.

این در حالی است که طی روزهای گذشته برخی حواشی در مورد دعوت از تکواندوکاران به اردو مطرح شده است اما سیاست فدراسیون تکواندو در مورد روند انتخاب نفرات ملی پوش سکوت و حفظ آرامش بوده است.

زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو نیز در آخرین اظهار نظر خود به گونه‌ای معنادار عنوان کرده فدراسیون تکواندو به مسائل انضباطی تکواندوکاران اهمیت زیادی می‌دهد و نظم، رفتار و شخصیت ورزشکاری که قرار است نماینده ایران در میادین جهانی باشد از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد فدراسیون تکواندو قصد دارد بدون اشاره دقیق به علل حذف برخی نام‌ها از اردوی تیم ملی تکواندو، تاکید کند که موفقیت تکواندوکاران در مسابقات انتخابی، همه چیز نیست و آن‌ها باید از فیلترهای اخلاقی و رفتاری مناسب گذر کرده باشند.

مهرو کمرانی هدایت تیم ملی تکواندو را در اختیار دارد. او از المپیک ریو تاکنون بر مسند مربیگری تیم ملی قرار دارد و حضور فاطمه صفرپور به عنوان یک مربی موفق و باتجربه کادر تیم ملی را تقویت می‌کند. ریحانه فولادی و محبوبه محمد نژاد دیگر اعضای کادر تیم ملی اعلام شده‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.