13

هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان؛ پیروزی هیرو در آبادان با پرتاب عیساییان و برتری نامی نو و بهمن

  • کد خبر : 16163
  • 06 دی 1397 - 17:09
هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان؛ پیروزی هیرو در آبادان با پرتاب عیساییان و برتری نامی نو و بهمن

لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با برگزاری 5 بازی از گروه های دوگانه، هفته هشتم مرحله گروهی خود را پشت سر گذاشت و در روزی که تیم های مدعی برابر حریفان موفق عمل کردند بازی بزرگ هفته در آبادان به سود شاگردان پوران عباسی در تیم هیرو تهران پایان یافت.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – در بازی های برگزار شده لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنج شنبه 6 دی از گروه یک، تیم پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی در خانه در یک بازی نزدیک 87 بر 89 برابر تیم قدرتمند هیرو تهران مغلوب شد و سومین شکست فصل را تجربه کرد و هیرو با این پیروزی در صدر جدول گروه یک باقی ماند.

پالایش نفت آبادان با هدایت زهرا مرتضی زاده ترکیب ناهیده اسدی، نیلوفر مظاهری، الناز سیاهی، فائزه شهریاری و فاطمه شهریاری را از ابتدا به میدان فرستاد و هیرو با مربیگری پوران عباسی، ترکیب ادنا عیساییان، روژانو محمودی، شادی عبدالوند، معصومه تقی زاده و گلشید امیدیان را برای آغاز مسابقه برگزید.

هیرو در کوارتر نخست 21 بر 14 پیروز شد اما پالایش نفت آبادان در کوارتر دوم بازگشت فوق العاده ای داشت و 29 بر 16 پیروز شد. در نیمه دوم و در کوارتر سوم هیرو 26 بر 20 پیروز میدان بود اما در کوارتر چهارم دو تیم رقابت نزدیکی داشتند.

پرتاب 2 امتیازی ادنا عیساییان در فاصله 11 ثانیه مانده به پایان بازی برتری هیرو را در خانه حریف رقم زد. ادنا عیساییان با کسب 39 امتیاز در این بازی نمایشی درخشان داشت و با 21 ریباند دبل دبل کرد. گلشید امیدیان نیز با 11 امتیاز و 14 ریباند دیگر دبل دبل این بازی را برای هیرو ثبت کرد.

شادی عبدالوند ستاره باارزش هیرو در این مسابقه 18 امتیاز کسب کرد و با 8 پاس منجر به گل، بهترین آمار را در این آیتم برای هیرو ثبت کرد. در تیم پالایش نفت آبادان، فائزه شهریاری با 23 امتیاز و 17 ریباند موفق به دبل دبل شد و الناز سیاهی با 23 امتیاز عملکرد درخشانی در این بازی برای میزبان داشت.

در گرگان دانشگاه گلستان موفق شد 69 بر 46 تیم گاز تهران را شکست دهد. مهلا طاهری با 23 امتیاز و 14 ریباند و مریم حبیبی زاده با 14 امتیاز و 11 ریباند در این بازی برای دانشگاه گلستان دبل دبل کردند. پریسا کرمی با 19 امتیاز، ارزشمندترین بازیکن گاز در این بازی بود.

تیم دانشگاه آزاد نیز قرار بود در تهران برابر تیم باژوند بوشهر قرار گیرد که این بازی به دلیل عدم حضور باژوند برگزار نشد. باژوند در نامه ای به فدراسیون بسکتبال مصدومیت بازیکنانش را علت عدم حضور در این بازی عنوان کرده و نتیجه بازی 20 بر صفر به سود دانشگاه آزاد منظور می شود.

در گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان، تیم صدرنشین نامی نو در اصفهان به روند پیروزی های پیاپی خود ادامه داد و موفق شد 86 بر 39 تیم پاز تهران را شکست دهد. معصومه اسماعیل زاده که سال گذشته به عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ انتخاب شد با 21 امتیاز و 18 ریباند و ثبت دبل دبل چهره اول این مسابقه بود. ساغر آجیلی نیز 19 امتیاز برای نامی نو به دست آورد.

تیم گروه بهمن، نزدیک ترین تعقیب کننده نامی نو در رده دوم جدول گروه دوم در شیراز موفق شد صدرای این شهر را 97 بر 49 شکست دهد و به آمار 700 گل زده در لیگ برسد. سعیده علی کاپیتان گروه بهمن در این بازی 28 امتیاز به دست آورد و با 16 ریباند، بهترین آمار این هفته لیگ در آیتم ریباند را از آن خود کرد و در کنار زهرا گرگین بازیکن صدرا، در این بازی موفق به دبل دبل شد.

در دیگر بازی هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال از گروه دوم، نارسینای تهران برابر خانه بسکتبال بندر عباس شکست را با پیروزی عوض کرد و 61 بر 59 از سد حریف خود عبور کرد. یاسمن محمدی، روژین جلفا و سایه صدیقی برای نارسینا دبل دبل کردند. در این گروه نامی نو، گروه بهمن و صدرای شیراز در رده های اول تا سوم قرار دارند.

جداول رده بندی (کلیک کنید)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.