هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ شهرداری بم فاتح ال کرمانیکو شد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ شهرداری بم فاتح ال کرمانیکو شد

  • کد خبر : 16176
  • 07 دی 1397 - 19:20
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ شهرداری بم فاتح ال کرمانیکو شد

لیگ برتر فوتبال بانوان هفته چهارم خود را پشت سر گذاشت. در هفته ای که سپاهان ، ذوب آهن و ملوان کامیاب شدند بازی بزرگ هفته در بم برگزار شد و شهرداری بم ال کرمانیکوی فوتبال بانوان را به سود خود خاتمه داد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۷ دی از هفته چهارم خود عبور کرد و ملوان و ذوب آهن در خانه پیروز شدند، شهرداری بم بازیکن بزرگ هفته را برد و سپاهان هم از ارومیه دست پر به نصف جهان بازگشت.

در گل سرسبد بازی های این هفته تیم شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی پس از ۳ پیروزی متوالی به اولین حریف سرسخت خود برخورد کرد و در ال کرمانیکوی فوتبال بانوان در ورزشگاه فجر برابر شهرداری سیرجان دیگر تیم مدعی این فصل به میدان رفت.

در روزی که بازیکنان ملی پوش سرنوشت بازی را تعیین کردند سمانه چهکندی مهاجم مشهدی شهرداری بم برای تیمش گلزنی کرد و زهرا قنبری نیز با گلی سرنوشت ساز بار دیگر نقش کلیدی خود را در زمین نشان داد. آن ها گل افسانه چترنور را بی ثمر کردند. چهکندی و قنبری در هفته های گذشته در بهترین فرم قرار داشته اند و تیم مرضیه جعفری بابت در اختیار داشتن آن ها باید احساس خوشبختی کند.

حالا شهرداری بم با ۱۲ امتیاز از ۴ بازی در صدر است اما شهرداری سیرجان تاکنون از ۱۲ امتیاز ممکن فقط ۵ امتیاز کسب کرده است. برای شهرداری سیرجان فرصت ها در همین ابتدای راه در حال پایان است و آن ها اجازه ندارند بیش از این امتیاز از دست بدهند البته اگر تنها قهرمانی آن ها را راضی کند.

در ارومیه، سپاهان اصفهان با ۲ گل از هاجر دباغی مهاجم جوان و ملی پوش خود و یک گل از مانیا آسادوریان ۳ بر صفر همیاری آذربایجان غربی را شکست داد. این پیروزی نوعی انتقام برای سپاهان محسوب می شود. طلایی پوشان فصل گذشته در ارومیه شکست تلخی را پذیرا شدند.

سپاهان با این برد، شکست هفته سوم برابر راه یاب ملل را فراموش می کند. برای سپاهان این تازه آغاز راه است و پیش بینی می شود تیم سمیه شهبازی بازی به بازی، تیمی پخته تر و باشخصیت تر باشد.

در انزلی، ملوان در هوایی بارانی و با حضور پرشور هوادارانش توانست سپیدار قائم شهر را ۴ بر یک شکست دهد. سارا قمی کاپیتان ملوانی ها ۲ گل برای تیم تحت رهبری مریم ایراندوست به ثمر رساند. هاجر شاه ملک پور و الهام عبدالرحمانی دیگر گلزنان ملوان در این مسابقه بودند.

ملوان با این برد ، دومین پیروزی متوالی خود را کسب کرده و خود را آرام آرام به جمع مدعیان نزدیک می کند. شرایط ملوان به تدریج بهتر می شود و این نویدبخش جذابیت های بیشتر برای لیگ فوتبال زنان است.

در وضعیت جوی نامساعد بوشهر، پارس جنوبی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با حساب ۵ بر ۲ برابر پالایش گاز ایلام شکست خورد. دو گلی که لیلا معلم در این بازی برای پارس جنوبی به ثمر رساند برای موفقیت میزبان کافی نبود.

عاطفه ایمانی با ۲ گل و سمیه فیضی، فاطمه حسینی نژاد و طاهره آزادی گلزنان تیم پالایش گاز ایلام بودند. این تیم که در فصل جاری با کاهش بودجه نسبت به فصل گذشته روبرو شده فاطمه حیاتی را به عنوان سرمربی در کنار خود دارد.

ذوب آهن دیگر تیم پیروز هفته های اخیر لیگ برتر امروز توانست در خانه با ۵ گل تیم خلیج فارس شیراز را شکست دهد تا به همراه شهرداری بم تنها تیمی باشد که همه بازی های خود را تا این مقطع از فصل برده است.

صفورا جعفری، گلنوش خسروی، فاطمه مدنی، سارا سبزواری و وحیده ایثاری گلزنان ذوب آهن در این بازی بودند. خلیج فارس شیراز که از ابتدای فصل گلباران شده در صورت ادامه این روند، رکورد گل های خورده در ادوار لیگ برتر بانوان را خواهد شکست. همچنین دیدار تیم های راه یاب ملل مریوان و آذرخش تهران نیز لغو شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.