13

هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان؛ شکست تلخ ذوب آهن در خانه برابر چمران لارستان

  • کد خبر : 16182
  • 07 دی 1397 - 22:22
هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان؛ شکست تلخ ذوب آهن در خانه برابر چمران لارستان

هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان با شکست تلخ ذوب آهن در خانه برابر تیم رده دومی شهید چمران لارستان همراه بود. ذوب آهن که امید زیادی برای متوقف کردن تیم پرستاره شهید چمران لارستان داشت با نمایشی دور از انتظار در حد و اندازه خود نشان نداد و پس از پیروزی متزلزل هفته گذشته، این بار دست خالی میدان را ترک کرد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه 7 دی هفته نهم خود را سپری کرد و تیم‌های صدرنشین تاسیسات دریایی تهران و شهید چمران لارستان حریفان خود را شکست دادند و تلاش ذوب آهن برای متوقف کردن چمران لارستان ناکام ماند.

در مهم‌ترین مسابقه امروز در سالن ملت اصفهان، تیم ذوب آهن اصفهان با مربیگری نجمه مرادی در حالی برابر شهید چمران لارستان به میدان رفت که به دنبال خلق شگفتی در این بازی بود اما تلاش ذوب آهن برای کسب امتیاز ثمری نداشت و ذوب آهن ۲۱ بر ۳۳ برابر شهید چمران تسلیم شد.

ذوب آهن با این شکست باید در ادامه فصل تنها برای رتبه سومی بجنگد و توان رقابت با تاسیسات دریایی و چمران لارستان را نخواهد داشت. شهید چمران نیز با ستارگانی چون ساناز رجبی، فاطمه خلیلی، مژگان قهرمانی، شیدا فلاحی و مینا وطن پرست امیدوارانه در انتظار دیدار برگشت در تهران برابر تاسیسات دریایی و جبران مافات شکست بازی رفت است.

تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران که به کرج رفته بود موفق شد ۳۱ بر ۲۱ تیم هیئت هندبال استان البرز را شکست دهد و همچنان بدون شکست در صدر جدول رده بندی باقی بماند و تیم کرجی نیز هشتمین شکست فصل را متحمل شد.

تاسیسات دریایی در این مسابقه با بهره مندی از مهره‌های باتجربه خود از جمله راضیه جانباز، مهسا یزدانی و مریم یوسفی در برابر تیم جوان و کم تجربه البرز کار سختی در پیش نداشت و تلاش می‌کنند دومین قهرمانی پیاپی را در لیگ برتر هندبال کسب کند در حالی که سایه شهید چمران را پشت سر خود می‌بیند.

در مشهد، سپاهان اصفهان به دیدار تیم اشتاد سازه خراسان رضوی رفت و این تیم را ۲۶ بر ۱۲ شکست داد. نماینده خراسان رضوی که نتایج خوبی در این فصل کسب نکرده با این شکست به رده هفتم جدول سقوط کرد و سپاهان در رده پنجم باقی ماند.

تیم رده سومی نفت و گاز گچساران نیز در خانه پذیرای تیم پترو آموت پویای بوشهر بود و ۳۱ بر ۲۱ این تیم را همانند بازی رفت شکست داد تا فاصله خود با تیم رده دوم را حفظ کند گرچه به نظر می‌رسد گچسارانی‌ها شانسی برای رتبه‌ای بهتر از سومی ندارند و باید همین رده را حفظ کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.