20

هفته دوم سوپر لیگ کاراته بانوان ؛ صدرنشینی جوانه صفادشت و مرداس قم

  • کد خبر : 16185
  • 07 دی 1397 - 22:26
هفته دوم سوپر لیگ کاراته بانوان ؛  صدرنشینی جوانه صفادشت و مرداس قم

تیم‌های شهرداری جوانه صفادشت و مرداس قم در سوپر لیگ کاراته بانوان در صدر جدول گروه‌های دوگانه قرار گرفتند. جوانه صفادشت در هفته دوم سوپر لیگ با ۳ پیروزی متوالی در صدر جدول گروه یک قرار گرفت و مرداس نیز در گروه دوم برابر پیام و هیئت کاراته گیلان به برتری رسید.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  هفته دوم سوپر لیگ کاراته بانوان امروز در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد تیم‌های حاضر در سوپر لیگ در گروه‌های یک و دو این مسابقات روی تاتامی رفتند که در نهایت تغییری در صدرنشینان هفته نخست رخ نداد و جوانه صفادشت و مرداس صدرنشین باقی ماندند.

به نقل از طرفداری، در بازی‌های برگزار شده و از گروه یک، تیم شهرداری جوانه صفادشت ابتدا برابر صرافی بهنام ۱۹ بر ۹ به پیروزی رسید، سپس ۲۴ بر ۴ راگای شهر ری را شکست داد و در نهایت ۲۰ بر ۷ باشگاه حامی را مغلوب کرد تا روزی رؤیایی را سپری کند.

در دیگر مسابقات گروه یک، راگای شهر ری ۱۸ بر ۱۱ باشگاه حامی را شکست داد، باشگاه سکوتی ۱۵ بر ۱۳ از سد صرافی بهانام عبور کرد و سپس همین تیم ۲۷ بر یک راگای شهر ری را برد تا پس از جوانه صفادشت در رده دوم جدول گروه یک قرار گیرد.

در گروه دوم، تیم مرداس قم برابر پیام ۱۶ بر ۱۲ به پیروزی رسید و در بازی دوم خود برابر تیم هیئت کاراته استان گیلان ۱۶ بر ۱۱ صاحب برد شد و با حداکثر امتیاز در صدر ایستاد. دیدار تیم‌های هیئت کاراته گیلان و آوای رزم ۲۴ بر ۴ به سود هیئت گیلان و دیدار پیام و آوای رزم ۱۶ بر ۱۱ به سود پیام پایان یافت.

در سوپر لیگ کاراته بانوان، اغلب چهره‌های خوشنام و اسم و رسم دار کاراته بانوان ایران غایب هستند که علت آن عدم وجود حامی مالی مناسب برای تیم‌ها و پرداخت دستمزد به کاراته کاهی ملی پوش است و این نقص هم در بخش کومیته و هم در بخش کاتا به چشم می‌خورد.

مقایسه تیم‌های حاضر در سوپر لیگ کاراته بانوان در این فصل با فصل گذشته نشان می‌دهد تیم‌ها با تغییرات زیادی مواجه شده‌اند و خبری از حامیان مالی فصل گذشته نیست و این موضوع کیفیت لیگ را تحت تأثیر قرار داده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.