18

پایان مرحله نخست لیگ برتر کبدی بانوان ؛ آداک تهران و اقبال قزوین صدرنشین شدند

  • کد خبر : 16223
  • 09 دی 1397 - 11:19
پایان مرحله نخست لیگ برتر کبدی بانوان ؛ آداک تهران و اقبال قزوین صدرنشین شدند

مرحله اول یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان باشگاههای کشور طی روزهای ۴ لغایت ۷ دی ماه در مجموعه ورزشی تختی تهران با حضور ۱۰ تیم برگزار شد. آداک تهران و اقبال قزوین صدرنشینان مرحله اول شدند

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –   مرحله اول لیگ برتر کبدی بانوان باشگاههای کشور با حضور ۱۰ تیم در خانه کبدی تهران در مجموعه ورزشی تختی در مدت ۴ روز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، در مرحله نخست لیگ برتر کبدی بانوان تیم ها در روزانه دو بازی در نوبت صبح و عصر و در مجموع ۵ دیدار برگزار کردند. دو تیم آداک تهران و اقبال قزوین با پیروزی در تمام دیدارهای خود با ۱۰ امتیاز در رده اول و دوم جدول قرار گرفتند. آذربایجان غربی و فارس هم در مجموع ۵ دیدار خود تنها با قبول یک شکست و کسب ۸ امتیاز در مکان های سوم و چهارم جدول جای گرفتند.

در پایان مرحله نخست لیگ برتر کبدی بانوان تیم های خراسان رضوی، گلستان، ایلام، گیلان، جهان پلوان تختی و آلومینیوم اراک در رده های پنجم تا دهم جدول قرار دارند. لیگ برتر کبدی بانوان امسال در سه مرحله برگزار می شود و تیم های حاضر در مجموع ۱۸ دیدار برگزار می کنند و هر تیمی بیشترین امتیازات را کسب کند به عنوان قهرمان این فصل رقابت ها معرفی خواهد شد.

از نکات جالب توجه رقابت های امسال تقسیم شدن ملی پوشان با توجه به قانون جذب سه بازیکن تیم ملی و حضور کمیته فنی فدراسیون در محل برگزاری رقابت ها است که می تواند تاثیر مثبت در کیفیت رقابت ها داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.