16

گروه بهمن 88 نامی نو اصفهان 62 / اعتماد، انتقام و صدرنشینی

  • کد خبر : 16280
  • 14 دی 1397 - 12:37
گروه بهمن 88 نامی نو اصفهان 62 / اعتماد، انتقام و صدرنشینی

تیم بسکتبال گروه بهمن در مهم‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان توانست رقیب خود در راه صدرنشینی گروه دوم را شکست دهد و انتقام سختی از حریفی که در بازی رفت در اصفهان مغلوب آن شده بود بگیرد. شکست نامی نو به ۸ هفته شکست ناپذیری زردپوشان اصفهان خاتمه داد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – مهم ترین مسابقه هفته نهم در لیگ برتر بسکتبال بانوان با رنگ و بویی انتقامی به سود گروه بهمن پایان یافت. دو تیم مدعی صدرنشینی در گروه دوم لیگ برتر در مسابقه ای حساس و ویژه برابر هم به میدان رفتند و گروه بهمن توانست انتقام شکست بازی رفت در اصفهان را از شاگردان سپیده جعفری بگیرد و با این برد جایگزین نامی نو در صدر شود.

سعیده علی، کیمیا یزدیان طهرانی، سارا اعتماد، سارا حسنینی و دلارام وکیلی بازیکنان استارتر گروه بهمن بودند و برای نامی نو در ترکیب اولیه، فروغ طباطبایی، مژگان خدادادی، ساغر آجیلی، مطهره کشفی و معصومه اسماعیل زاده به میدان رفتند.

در این مسابقه تیم گروه بهمن توانست با امتیاز ۸۸ بر ۶۲ نامی نو اصفهان را با شکستی سخت بدرقه کند.در کوارتر اول بهمن ۲۰ بر ۱۹ پیروز شد و کوارتر دوم با برد ۲۳ بر ۱۱ گروه بهمن به برگ برنده این تیم در جریان بازی تبدیل شد و نامی نو از گروه بهمن دور شد.

در نیمه دوم، گروه بهمن در کوارتر سوم ۲۴ بر ۱۸ و در کوارتر پایانی ۲۱ بر ۱۴ به پیروزی رسید تا با قاطعیت با برد در هر ۴ کوارتر نامی نو را از صدر جدول به زیر بکشد و به رده دوم بفرستد. سارا اعتماد با کسب ۳۴ امتیاز چهره درخشان گروه بهمن در این بازی بود.

۳ بازیکن گروه بهمن شامل دلارام وکیلی، کاپیتان سعیده علی و کیمیا یزدیان طهرانی موفق به ثبت دبل دبل برای تیمشان شدند و معصومه اسماعیل زاده نیز در ترکیب تیم اصفهانی موفق به دبل دبل شد اما نامی نو چهره‌ای کم فروغ ارائه داد و برای اولین بار در این فصل بازنده میدان را ترک کرد.

سعیده علی با ۱۸ امتیاز و ۱۹ پاس منجر به گل، کیمیا یزدیان طهرانی با ۱۳ امتیاز و ۱۱ ریباند و دلارام وکیلی با ۱۰ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۴ توپ ربایی به همراه سارا اعتماد ستاره های بازی بودند. سعیده علی تنها بازیکن میدان بود که تمام ۴۰ دقیقه را در زمین مسابقه حضور داشت و مریم ایزدبین نیز نقشی موثر در میدان برای بهمن ایفا کرد.

تلاش مژگان خدادادی با وجود ۲۶ دقیقه بازی، ۱۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ توپ ربایی بی نتیجه ماند. معصومه اسماعیل زاده در ۳۵ دقیقه حضور، ۱۰ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۵ پاس منجر به گل ثبت کرد و ساغر آجیلی در ۲۹ دقیقه حضور در میدان با ۱۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.