14

هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان ؛ گریز البرز از قعر جدول، پیروزی باارزش سپاهان و شکست تلخ ذوب آهن

  • کد خبر : 16302
  • 14 دی 1397 - 15:44
هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان ؛ گریز البرز از قعر جدول، پیروزی باارزش سپاهان و شکست تلخ ذوب آهن

هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان با گریز تیم هیئت البرز از قعر جدول، پیروزی باارزش سپاهان در خانه برابر نفت و گاز گچساران و شکست تلخ ذوب آهن در تهران با وجود احیا در نیمه دوم برابر تاسیسات دریایی همراه شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان، امروز جمعه ۱۴ دی برگزار شد و تغییری در صدر جدول حادث نشد. تاسیسات دریایی همچنان تیم بدون شکست لیگ است و تعقیب و گریز چمران و تاسیسات در بالای جدول ادامه دارد و برای تعیین تکلیف این تعقیب و گریز باید تا بهمن ماه صبر کرد.

در هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان، تاسیسات دریایی در تهران میزبان ذوب آهن بود. نمایش ضعیف ذوب آهن در نیمه نخست و بهره مندی تاسیسات در تجربه اش در این مقطع از بازی تکلیف بازی را یکسره کرد. تاسیسات به اندازه ای از ذوب آهن فاصله گرفت که کامبک ذوب آهن در نیمه مربیان ناتمام ماند.

تاسیسات در حالی ۲۴ بر ۱۹ ذوب آهن را شکست داد که نیمه دوم با برتری ۱۳ بر ۱۰ ذوب آهن پایان یافت اما برای بازگشت دیر شده بود. تاسیسات با این پیروزی همچنان مدعی اول قهرمانی است و اگر برابر شهید چمران لارستان در تهران امتیاز بگیرد قهرمانی را جشن خواهد گرفت.

در لارستان، شهید چمران توانست ۲۹ بر ۱۶ اشتاد سازه خراسان رضوی را شکست دهد. تیم مشهدی فکر آن را نمی کرد که پس از پایان دیدار در لارستان به انتهای جدول سقوط کرده باشد اما نتیجه بازی بوشهر این تیم را به انتهای جدول فرستاد تا اوضاع این تیم پیچیده شود.

در اصفهان، سپاهان توانست ۲۶ بر ۲۳ نفت و گاز گچساران را شکست دهد. سپاهان از همان ابتدای بازی از حریف فاصله گرفت و جریان بازی هرگز نتوانست این فاصله را به تساوی بکشاند. سپاهان شایسته پیروزی بود و با این برد برابر تیم خسته نفت و گاز نشان داد که پیشرفت کرده است.

غیر منتظره ترین نتیجه هفته در بوشهر رقم خورد و پترو آموت در خانه ۲۷ بر ۲۹ برابر هیئت هندبال استان البرز شکست خورد. البرز با این برد، دومین پیروزی فصل را جشن گرفت و با جهشی دو پله ای از رده هشتم به ششم رسید تا فعلا از خطر سقوط رهایی یابد.

اکنون در پایان هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان پترو آموت بوشهر و اشتاد سازه خراسان رضوی دو تیم انتهای جدول هستند و اگر قرار باشد ۲ تیم به دسته اول سقوط کند بوشهر و مشهد باید احساس خطر کنند.

لیگ هندبال در فاصله ۴ هفته مانده به پایان به ۳ بخش تقسیم شده است: بخش اول شامل تاسیسات و چمران که برای قهرمانی می جنگند، بخش دوم شامل نفت و گاز، ذوب آهن و سپاهان که برای سوم شدن تلاش می کنند و بخش سوم شامل هیئت البرز، پترو آموت و اشتاد سازه که هدفشان سقوط نکردن است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.