15

آمار شماره ۱۰ همیاری: ۴ گل و ۳ پاس گل در ۳ بازی / حسن زاده: زمین اکباتان باتلاق بود

  • کد خبر : 16306
  • 14 دی 1397 - 16:17
آمار شماره ۱۰ همیاری: ۴ گل و ۳ پاس گل در ۳ بازی / حسن زاده: زمین اکباتان باتلاق بود

هدیه حسن زاده ستاره همیاری آذربایجان غربی در لیگ برتر فوتبال بانوان در هفته پنجم لیگ برتر برابر آذرخش تهران ۲ گل به ثمر رساند تا آمارش در ۳ بازی با این تیم را به ۴ گل و ۳ پاس گل برساند. او بخش مهمی از برنامه نماینده ارومیه برای نمایشی آبرومند در لیگ برتر است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی همیاری آذربایجان غربی در تهران برابر آذرخش تهران همراه بود. شاگردان مژگان مدائم زاده در حالی به دومین پیروزی فصل خود دست یافتند که هدیه حسن زاده مهره ارزشمند همیاری در این بازی دو گل زد تا با ۴ گل و ۳ پاس گل در ۳ بازی آماری خیره کننده بر جای بگذارد.

دبل هدیه حسن زاده در تهران بهانه گفتگوی آی دبلیو اسپورتس با هدیه است. حسن زاده در مورد بازی تهران برابر آذرخش می گوید: “شرایط زمین به دلیل بارندگی به حدی نامناسب بود که انگار در باتلاق بازی می کردیم. به همین دلیل بود که نتوانستیم در نیمه اول گلی به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم همه چیز طبق خواسته ما پیش رفت و فرصت های گل بسیار زیادی هم داشتیم که به دلیل شرایط نامساعد زمین نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم.”

هافبک گلزن همیاری امیدوار است همیاری بتواند در بازی های آینده امتیازاتش را افزایش دهد. شماره ۱۰ همیاری می گوید: “در ۲ بازی مصدوم بودم و خوشحالم که در ۳ بازی توانسته ام ۴ گل به ثمر برسانم و ۳ پاس گل بدهم. اما فراتر از رکوردهای شخصی به دنبال موفقیت های تیم هستم. هدفم پیش از هر چیز این است که بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم.”

هدیه فصل گذشته ۱۸ گل برای همیاری در لیگ به ثمر رساند که برای بازیکنی در سطح او فوق العاده بود. افزایش تجربه ها به هدیه حسن زاده کمک می کند تا کمک بزرگی برای همیاری باشد: “سال گذشته ۱۸ گل به ثمر رساندم اما این تعداد گل نسبت به تعداد بازی ها کم است و توقعم از خودم بیش از این است. البته لیگ امسال دشوارتر از سال گذشته است. در لیگی رقابت می کنیم که چند مدعی جدی دارد و این برای همه ما چالش های تازه ای خلق می کند.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.